Gå til innhold

Skjuler han noe for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Meg og han jeg er sammen med har vært sammen i 14mnd ca, han har alltid vært veldig veldig glad i sex og aldri sakt nei enten han har vært trøtt, sliten, syk eller hva det skulle være, han blir derimot sur om jeg ikke orker av å til og når jeg gikk gravid så sa han rett ut at jeg hadde blitt kjedelig i senga. Etter svangerskapet venta jeg først i 6uker med sex, gikk på 6ukers kontroll og fikk beskjed om å vente 5uker til pga jeg hadde blitt klippet og sydd og fikk vondt under gynokologundersøkelsen. Men for kjæresten min sin skyld så hadde vi sex bare noen dager etter.

som nå er snart 3mnd, men forsatt har det vært litt døddt i sexlivet, mest pga meg. Men har sagt jeg skal forandre det og slå ut håret mer som han har sagt han ønsker, igår gjorde jeg det gjorde div nye ting som han likte og vi begynte å kose, men plutselig ville han ikke mer...

Noe han aldri har gjort før... :S

men så begynte vi likevel å "elske" men etter bare en liten tid så ville han ikke mer, sa han var sliten, at det var varmt ogsånne ting, men før har han drite i om det har vært varmt eller om han har vært sliten, eller trøtt eller hva det skulle være.. Så ja, jeg begynner jo å lure på om det er noe han skjuler da jeg av tidligere erfaring vet de kan oppføre seg sånn om de har vært utro, men jeg vet ikke helt om det er det heller, trur kanskje det kan være noe annet? men jeg vet ikke hva og det nytter virkelig ikke få noe ut av han heller.. :(

Hva trur dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Meg og han jeg er sammen med har vært sammen i 14mnd ca, han har alltid vært veldig veldig glad i sex og aldri sakt nei enten han har vært trøtt, sliten, syk eller hva det skulle være, han blir derimot sur om jeg ikke orker av å til og når jeg gikk gravid så sa han rett ut at jeg hadde blitt kjedelig i senga. Etter svangerskapet venta jeg først i 6uker med sex, gikk på 6ukers kontroll og fikk beskjed om å vente 5uker til pga jeg hadde blitt klippet og sydd og fikk vondt under gynokologundersøkelsen. Men for kjæresten min sin skyld så hadde vi sex bare noen dager etter.

som nå er snart 3mnd, men forsatt har det vært litt døddt i sexlivet, mest pga meg. Men har sagt jeg skal forandre det og slå ut håret mer som han har sagt han ønsker, igår gjorde jeg det gjorde div nye ting som han likte og vi begynte å kose, men plutselig ville han ikke mer...

Noe han aldri har gjort før... :S

men så begynte vi likevel å "elske" men etter bare en liten tid så ville han ikke mer, sa han var sliten, at det var varmt ogsånne ting, men før har han drite i om det har vært varmt eller om han har vært sliten, eller trøtt eller hva det skulle være.. Så ja, jeg begynner jo å lure på om det er noe han skjuler da jeg av tidligere erfaring vet de kan oppføre seg sånn om de har vært utro, men jeg vet ikke helt om det er det heller, trur kanskje det kan være noe annet? men jeg vet ikke hva og det nytter virkelig ikke få noe ut av han heller.. :(

Hva trur dere?

vansekelig og si noe sikkert. men det du burde gjøre er jo og prate med han om sex livet. så dere begge finner ut hva dere kan forvente av hverandre. du kan vente en stund til med sex og se om han vil ha sex med deg. og om han ønsker så får du gi etter.

det løser seg nok.

ikke alle menn er utro.. lett og misstenke mannen sin når man er her inne. mange sjalue damer.

mann er uskylding til det motsatte er bevist.

man merker jo fort om mannen er mer hjemme, mindre hjemme, hvilket humør han er i. har dere felles tlf regning så ser du jo økning, nedgang i bruk,. men ikke anklag han for noe.

Skrevet

Ja, han trenger ikke å være utro for det.

Ting har jo forandret seg for ham også.

Han er pappa nå!

Skrevet

Er det ikke ganske sjukt at han krever sex av deg selv om du er sydd herfra til månen, og egentlig burde vente flere uker lengre enn du gjorde? For en egoistisk drittsekk du er sammen med, som mener at hans sexbehov er viktigere enn din lyst og ikke minst helse under og etter svangerskap. Og din største bekymring er hvorvidt han er utro? Tragisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...