tannpuss Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har alltid gitt barna vanlig møllers tran med sitron smak. Hvilken type gir dere?? Hører at det er så mange som gir eye-q som sies å være "bedre"? (Selv tar jeg kapsler og antioksidanter fra vitapro.) Håper på noen gode og avklarende forslag Tusen takk :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 3-åringen får Møllers omega3 fisker. Babyen på 8 mnd får linfrøolje. Ingen av de har noensinne fått tran. De har vært gulpebabyer og dermed har tran vært uaktuelt, da mor ikke takler lukta.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 nucleomega fra eqology.. mye bedre.. rein torskemelk i pulverform... kan blandes i mat eller bare ta kapselen hel.. ungene mine på 3 og 5 tar den hel uten problem...
**¤¤** Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 Her går det også i Omega3 fisk. Her er det Møllers omega3 i kapsler. Prøvde flytende, men det likte de ikke. Synes vist det er bedre kapsler så de kan tygge på det.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 omega fisk fra møllers vesla på 9mnd får tran!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå