Gå til innhold

Til dere som har anstrengt/trøblete forhold til eksen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser stadig innlegg hvor det klages over eksen. De er late, uærlige, bryr seg ikke om barna sine og vil hvertfall ikke betale for dem osv....

Hvordan var denne personen når du valgte å få barn med han/henne? Har de alltid vært vanskelige, eller forandret de seg helt når bruddet var et faktum?

Jeg skjønner jo at folk forandrer seg, men synes det er utrolig at så mange velger helt håpløse individ som mor/far til sine barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vært kjærester i 5 år og samboere i 2 år da jeg ble gravid. Han forandret seg over natten:( Ville ikke ha barnet, som var planlagt, krevde at jeg skulle ta abort og da jeg ikke ville så flyttet han ut og lot ikke høre fra seg på nesten 1 år. Da hadde han fått seg ny dame, men ville ikke ha samvær med vår datter. Den nye dama ble gravid og da kunne han stolt fortelle på FB at han skulle bli pappa for første gang....

Så lenge jeg har kjent ham (vi har kjent hverandre siden barndommen) så har han vært en utrolig bra kar. Men alt endret seg. Jeg vet ikke hva.....

Datteren vår er snart 2 år og han har aldri sett henne, han betaler ikke bidrag og han har valgt å late som om vi ikke eksisterer:(

Ting blir dessverre ikke alltid som man tror og som man planlegger....

Skrevet

Slik utvikler seg vel gjerne og oftest over tid, og det som fører til at det til slutt blir et brudd.

Skrevet

Han var en engel til jeg ble uplanlagt gravid.

Han ville ikke bli far, viste meg hvordan han kunne skjære ut ungen, truet meg og laget hælvette. Jeg kastet han på dør.

Han forfulgte meg etter det, overvåket meg over alt og gjordet det han kunne for å ta kontakt. For plutselig ville han bli far og ordne opp.

Nå "leker" han katt og mus med purken, så han har ikke sett meg på over et år og aldri sett ungen.

Slik vil jeg at det skal være og

Skrevet

Å hjelp, for en historie.. SÅ godt du kom deg unna han!

Men ikke sÅ passende med den teksten du har under akkurat nÅ da.. hehe :)

Skrevet

Jeg har litt vondt for å tro at en person som har det i seg å være så skummel som #4 forteller, kun har vært en "engel" før han plutselig snudde helt om!

Det må da være tegn som har sagt at denne personen er nok ikke den jeg skal stifte familie med???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...