Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Nei, jeg skal ikke egt teipe jura, jeg skal bare teipe bh-stropper så de ikke glir ned fjorten billioner ganger i løpet av en dag, har kjøpt dobbeltsidig bh-teip og prøvd i dag. Men er det noen ekstra smarte måter å gjøre det på? Teipe på skulder og legge stropp oppå, teipe på stropp og håpe at man får lagt den flatt på skulder uten at alt blir en eneste teip-krøll, teipe på tvers eller på langs av stropp? HATER at de glir ned, og bare halv-fornøyd m resultat i dag.
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Hva med skikkelig tight flastfolie fra navel til hals?
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Flastfolie faktisk - høres verre ut enn plast til og med... Problemet med å begynne v navel er at jeg ikke finner den.
Gjest amandine Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Du lut? Er det ikke bedre å kjøpe en bh som faktisk passer? Eller er det litt kjedelig, kanskje?
ellen-propellen Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Prøv sports bh. De er fantastisk behagelige og glir ingen steder
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Du lut? Er det ikke bedre å kjøpe en bh som faktisk passer? Eller er det litt kjedelig, kanskje? Blædiblæ. Det er ikke bh, det er min kropp, dvs mine skuldre, som ikke er laget for annet enn skli - eneste som ikke sklir er sånne m bryterrygg men det ser stygt ut under mye av klærne. Har forlengst myrdet alle behåer som var ubehagelige, dumme, skapte huleboerpupper, nedoverpupper, dobbeltpupper, etc.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Prøv sports bh. De er fantastisk behagelige og glir ingen steder Helt enig - er jo da det er behagelig. Men hallo, jeg har jur som trenger noget mer form&hold enn sportsbh, faktisk
ellen-propellen Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 Hihi Jeg har ikke søte små pupper selv ( 90D), men fant sports bh som er behagelig og gir meg lekre bryst så om jeg skal pynte meg bruke jeg den. Den kostet over 500 kr og ble kjøpt i en sport butikk da, ikke fra matbutikken. Men vel verdt det.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #10 Skrevet 9. januar 2012 Men alle mine sportsbh'er er flat-trykkere (og de funker bra for å unngå geledissende løpepupper), og jeg vil jo gjøre det meste utav det jeg har (C-cup) under klær. Og minimizer..vel, jeg er akkurat over minimumsgrensa for pupper i forhold til størrelsen min, ellers blir jeg seende ut som en av damene til Jokke i Pondus (kjøttberg med sære koniske små pupper).... Men hei, bh er ikke problemet, mine vakre damer, det er TEIPEN. Bare for å vende tilbake til agendaen, liksom.
Gjest amandine Skrevet 9. januar 2012 #11 Skrevet 9. januar 2012 Har jo aldri prøvd puppeteip jeg da! Men er den dobbelsidig får den vel være diskret plassert under stroppen? Er den ikke setter du en skikkelig stripe på tvers av stroppen. Evt surrer du rundt stroppene og limer dem sammen bak i nakken. Eller kanskje sånn sølvteip som kidnappere bruker kunne funke i smale striper, bare litt bredere enn stroppen? Funker iallefall utmerket til quick-fix av regntøy. Er litt spent på hvordan det blir må jeg innrømme? Er dette noe du har tenkt som permanent løsning? Eller semipermanent som i på jobb?
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #12 Skrevet 9. januar 2012 Knis, jeg skal jaggu begynne å bruke gaffa, ja! Er jo for å slippe å kjennes ut som tvangstrøye - begge selene nede på overarmen - og har man noe tynt over (eller korterma) så synes det jo. Altså veldig jobbrelatert, samt andre sammenhenger som man ønsker å se sånn noenlunde ut eller ikke har plass for ekstra irritasjonsmomenter. Forøvrig er det nesten ritualistisk deilig å komme hjem og ha fri-jur og druknediger hettejakke, men det er såpass lite presentabelt at det helst ikke bør ringe på døra engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå