Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 driver og handler babyutstyr og lurer på om det er vanllig å kjøpe en liten vugge e.l til å ha i stua når den sover. Senga står jo på soverommet og man lar vel ikke den sove oppe alene, så hva er mest vanlig ?
ung.mor.89 Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 driver og handler babyutstyr og lurer på om det er vanllig å kjøpe en liten vugge e.l til å ha i stua når den sover. Senga står jo på soverommet og man lar vel ikke den sove oppe alene, så hva er mest vanlig ? vi bodde i leilighet når i hadde små barn. men de sov i senga si. og i vogn ute på sommeren.
BABY-JENTE Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 driver og handler babyutstyr og lurer på om det er vanllig å kjøpe en liten vugge e.l til å ha i stua når den sover. Senga står jo på soverommet og man lar vel ikke den sove oppe alene, så hva er mest vanlig ? Det går an å legge ungen i en vognbag eller kurv, når den sover i stuen og det er langt til soverommet. Ellers så lot jeg også datteren vår sove rett på sofaen med puter osv rundt. I starten sover de jo veldig mye, og er bare våkne for å få mat og skift. Jeg vil si at det er lite vits å bruke penger på en egen vugge før du har prøvd sofa/vognbag/babykurv. Men det er bare min erfaring :-) Noen liker å ha sånne hengekøyesenger som man henger i taket.
Bøtteknott Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Vi brukte bare baggen til vogna når han skulle sove inne på dagtid. Veldig greit, og da slipper du å bruke masse penger på noe man egentlig ikke trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå