Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg er heeeeelt grønn, men fikk en smart-telefon til jul, og hadde jo vært kjekt å ha litt musikk på den... Har endel musikk på data`n, kan jeg legge over den på noen måte eller er det noe egen side på nett man bruker, eller rett på telefonen eller hva?? Uff, ordentlig dårlig på dissa nye tingene..
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Det fulgte nok med en USB-kabel du kan koble telefonen til pc`en. Da kan du flytte over musikk, bilder osv begge veier. For å laste ned mer musikk kan du bruke iTunes f.eks. Da betaler du 8 kr pr sang du vil laste ned
**¤¤** Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Pirate bay google Jeg bruker mest google. Der får du laster ned musikk gratis:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Er itunes bare for ipad og iphone? Jeg har en samsung nexus google telefon, så kanskje google er tingen Men går jeg bare på google på nett eller skal jeg bruke en sånn app?? Sorry at jeg er heeelt grønn..
**¤¤** Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Er itunes bare for ipad og iphone? Jeg har en samsung nexus google telefon, så kanskje google er tingen Men går jeg bare på google på nett eller skal jeg bruke en sånn app?? Sorry at jeg er heeelt grønn.. Har Itune på tlf min og jeg har også Samsung, men ikke samme modell som deg. Jeg har Itunes app på min telefon, men aldri lastet ned musikk derfra.
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Er itunes bare for ipad og iphone? Jeg har en samsung nexus google telefon, så kanskje google er tingen Men går jeg bare på google på nett eller skal jeg bruke en sånn app?? Sorry at jeg er heeelt grønn.. Jeg vet ikke noe om app på telefonen, men jeg bruker iTunes for å laste ned musikk til min pc, som jeg kan bruke der eller på telefonen eller ipod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå