Gå til innhold

Venner som aldri ringer selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sier folk at du er bestevenninne dems, men de tar aldri kontakt selv?

Har ei venninne som sier at jeg er hennes bestevenninne. Sier at jeg aldri ringer til henne, men hun tar aldri kontakt selv. Det er sjelden at jeg ringer henne også. Det kan gå 2-3 mnd, men hun kan da kontakte meg også? Det skal vel ikke bare gå en vei?

Er så lei av sånne venninner. Hadde ei annen venninne som gjør akkurat det samme også. Sier at jeg aldri ringer, men de ringer ikke så mye selv heller. Sier at jeg er bestevenninna dems, men de tar aldri initiativ selv.

Hmmm, kanskje det bare jeg som er rar???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, de tenker vel som deg; hun ringer jo aldri, da gidder ikke jeg heller.

Skrevet

Har noen slike venninner jeg også. Jeg ringer og sender sms også kan det gå uker og mnd før jeg hører noe...men vet at vi alle har vært vårt og styre med og ikke er vi så flinke til og ringe heller. Kanskje du skulle si det om du føler det slik ??

Skrevet

Nei, det er ikke bare du som er rar! Akkurat det samme har jeg selv fundert over. Jeg er også den som stadig må ta kontakt, ellers blir det ikke noe. Den som må dra igang med ting.

Nå har jeg rett og slett gitt opp, og gitt blaffen. Jeg har sluttet å ringe, og drar heller aldri igang noe. Nå hender det faktisk at andre også tar initiativet til treff ol. Tror noen tok hintet;-)

Det der med å ringe er på samme viset. Men jeg begynner å kjenne at jeg selv ikke er så gira på å prate i telefonen lenger....Kan nok ha en sammenheng med at man ikke har så mye tid til rådighet lenger;-) Og så prater jeg nok i telefonen på jobb:-P Så det er nok likt rundtforbi det der.

Har ei venninne som ville prate en time eller to på telefonen ei eller to ganger i uka. Det kjente jeg at jeg fikk veldig nok av. Hadde ikke det samme behovet for kjasing som henne, men så hadde vi forskjellige hverdager også da. Hun var f. eks ikke i jobb.

Hun har sluttet å ringe, og jeg kjenner at det er helt greit;-)

Skrevet

Har noen slike venninner jeg også. Jeg ringer og sender sms også kan det gå uker og mnd før jeg hører noe...men vet at vi alle har vært vårt og styre med og ikke er vi så flinke til og ringe heller. Kanskje du skulle si det om du føler det slik ??

Har sagt i fra, men de sier bare da at de har så "mye" å gjøre. Begge mine venner går hjemme, men sier at de har lyst til å tilbringe kvalitetstid med familien også og det er forståelig. For det vil jeg også. (Er alenemor med 2 barn og jobber 100%). Likevel så mener jeg at de også kan ta en telefon til meg i ny og ne også. Bare får å høre hvordan det går med meg eller sender en bursdags- og julehilsen f.eks. noe de aldri har gjort i de årene vi har kjent hverandre, og det er ca. 4-5 år nå. Det er alltid jeg som må ta initiativ. Grunnen til at jeg bruker lang tid på å kontakte de er for å se om de også tar noen initiativ selv. Når jeg ser på fb veggen dems, så ser jeg at de har tid til å finne på masse ting med andre, men bare ikke med meg. Er det kanskje fordi jeg er singel og de andre er par? hilsen HI

PS. er i grunnen ikke lei meg hvis jeg mister de som venner. Klarer ikke å ha sånne venner som sier at jeg er bestevennen dems, men som ikke gjør noen ting selv men bare venter på at andre skal gjøre noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...