Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Noen som vet om det går ann og få tak i reisebaggen til zapp xtra i Norge? Finne bare til vanlige zapp på nettsider i Norge. Har funnet mange utenlandske nettsider som selger baggen til xtra, men er ikke villig til og bestille der før det er siste utvei
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Denne?: http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=913153&b_kid=913220 Eller blir det feil type? En butikk som forhandler Quinny kan som oftest skaffe det meste av tilbehør. Så du kan jo høre der.
lillegull&knøttet *fødeklar* Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Har sett den, men aner ikke om den passer, har sendt mail for en uke siden å spurt å har ennå ikke fått svar Det står bare zapp der, så lurer på om det er til den vanlige zappen, men står ikke måle eller noe, så er like lost.. men skal høre med andre forhandlere, takk for tipset! HI
Nikamo Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Men hva er forskjellen på bagene da? Er ikke vanlig Zapp og Extra'en like store...? Jeg sikler nemlig på den trilla, så jeg har lest x antall annonser på Finn Og i en av dem skjønte jeg det som at de solgte den nye Extra med vanlig/gammelt Zapp understell. Og da bør de jo være like store. I så fall har vel ikke det med bagen noe å si?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå