bærtæ Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Har hatt det noen år og brukes sjelden. Har nå kjøpt iPhone og skal kjøpe dockingstasjon. Funnet en med radio og som også tar cd. 2 høyttalere til. Men blir jo veldig mye stæsj da og nå lurer jeg på å kaste ut anlegget. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her he he. Men bruker dere anlegget mye? Hører dere musikk gjennom der? Fins det kanskje slike anlegg MED docking?
bærtæ Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2012 Har hatt det noen år og brukes sjelden. Har nå kjøpt iPhone og skal kjøpe dockingstasjon. Funnet en med radio og som også tar cd. 2 høyttalere til. Men blir jo veldig mye stæsj da og nå lurer jeg på å kaste ut anlegget. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver her he he. Men bruker dere anlegget mye? Hører dere musikk gjennom der? Fins det kanskje slike anlegg MED docking? Skulle stå at jeg har hatt hjemmekinoanlegg noen år og ikke bruker det;-)
It's all about me Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Mannens digre anlegg er for lengst kastet ut. Hører jeg på musikk er det på en liten gammel cd-spiller på kjøkkenet, he he. Når det en gang skal et anlegg inn i hus skal det være et lite, anonymt et. Men enn så lenge er ikke savnet der, den lille spilleren er mer enn nok.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Vi har hjemmekinoanlegg, hører aldri musikk der.. Hender jeg hører på musikk på tvn da, enten på radiokanalene der, eller på MTV. Hører mest musikk i bilen via spilleren der. Radio eller brent cd. Hører litt på musikk når jeg er på utsiden å soler meg eller noe om sommeren, og bruker da små høytalere som går i telefonen.
bærtæ Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2012 Vi har hjemmekinoanlegg, hører aldri musikk der.. Hender jeg hører på musikk på tvn da, enten på radiokanalene der, eller på MTV. Hører mest musikk i bilen via spilleren der. Radio eller brent cd. Hører litt på musikk når jeg er på utsiden å soler meg eller noe om sommeren, og bruker da små høytalere som går i telefonen. Takk for svar;-) Bruker dere anlegget når dere ser film/ tv da? Er vel derfor det irriterer meg siden jeg aldri bruker det;-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Ja, det går automtisk på når man setter på en film. Ikke at jeg merker forskjell, eller må ha kjempehøy lyd når jeg ser film da.. Er mannen sitt.. Eller, vårt, men han sitt leketøy.. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå