zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg kjøpte en Urban Voksi for 2 år siden. Nå har glidlåsen gått til dundas. Har jeg fortsatt reklamasjonsrett på posen? Jeg har ikke lappene lenger....:/
Kari K. med to søte små Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Vår glidlås gikk også i stykker. Dette var et veldig vanlig problem på disse posene ble jeg fortalt, jeg fikk ny uten problem. Dårlig kvalitetet på glidelåsen fra fabrikken. Jeg hadde kvitteringen. Men verdt å høre med butikken likevel
ianda Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 hei! jeg har opplevde dette 2 ganger.. en gang hvert år siden jeg kjøpte posen.. fikk begge gangene ny pose på barnashus, første gang hadde jeg kanskje med meg kvittering, men ikke andre gagn, nå før i vinter. (var på barnas hus) Voksi har visst hatt problemer med glidlåsen en stund, men de har nå byttet leverandør. Så nå er de kvitt problemene.. Så det skal nok gå helt fint uten kvittering vil jeg tro, iom at det er et vel kjent problem! Men husk å ta med begge "toppene", ellers får du nok ikke ut en ny...
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2012 Tusen takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå