Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Etter at jeg fikk barn i godt voksen alder føles det som om jeg og venninnene mine, som for lengst er ferdige med småbarnstiden, vokser litt fra hverandre. Jeg synes også det er vanskelig å finne nye, gode venninner i samme situasjon som meg, så da prøver jeg her: Finnes det noen der ute som er interessert i å bli venninne med en snill og omgjengelig småbarnsmor som har fylt førti, men som føler seg svært så ung til sinns? B.M. Oslo/Akershus-området
It's all about me Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Skal flytte snart, så kan sende meg Pm om du vil
Mini84 Skrevet 9. januar 2012 #5 Skrevet 9. januar 2012 Man kan aldri få for mange venner! Jeg bor i Oslo.
mamma_til_gutt Skrevet 9. januar 2012 #9 Skrevet 9. januar 2012 Hvor bor du da HI? Jeg er i samme situasjon hvor jeg gjerne skulle blitt kjent med andre. Jeg er 30 da og får en liten en snart.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 Så hyggelig med tilbakemeldinger! Jeg er litt travel nå, men PM'er dere etter hvert. Jeg har barnehagebarn i småbarnsavdeling og bor vest for Oslo. Hører gjerne fra flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå