Gå til innhold

hjeeeelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trener 40 minutter zumba hver dag og spiser 1300 kcal hver dag er det nok til å gå ned ti kilo på fem måneder? Eller bør jeg bytte til noe annen trening også? Spiser fem ganger om dagen: masse grønnsaker og sunt og grovt :)

Og skal jeg veie meg eller se mer på hvor mange cm jeg går inn? *ny på dette*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på cm ja, du får jo litt muskler også :-) Det høres ihvertfall ut som om treningsopplegget og type mat er riktig! Personlig ville jeg aldri klart å telle kalorier, men hvis du klarer det funker vel det for deg :-)

Skrevet

Hvor hardt tar du i når du trener da?

Om du trener så svetten siler og du blir så anpusten av du knapt klarer snakke spiser du nok litt for lite...

Jeg ville byttet ut Zumba med styrketrening to ganger i uken, men ellers ser det greit ut. Jeg kjøpte boken til Yngvar før jul og har fulgt opplegget hans, de styrkeøvelsene er kjappe komme gjennom men de virker!

http://www.nrk.no/he...sstil/1.7426599

Vei deg en gang i uken og mål med målebåndet rundt både det smaleste og tykkeste stedet rundt magen, rundt overarmen og rundt det tykkeste på låret. Skriv ned målene og se hvordan du blir mindre. Jeg veier og måler hver fredag og har gått ned mange cm :)

Skrevet

HVORDAN FÅR JEG OPPRETTET ET NYTT INNLEGG??????????????? ER JO SÅÅÅ MYE FORANDRET HER INNE!! SKJØNNER IKKE HVORDAN JEG SKAL FÅ LAGT DET UT !! ?? STÅR LIKSOM IKKE DEL/PUBLISER ER NOE...

Skrevet

blir sånn godsvett og godsliten, ikke helt på felgen andpusten og hiver etter luft som en fisk på land...da skal jeg få tak i måleband i morgen, og se litt nærmere på den helse-nettsida :)

HI

Skrevet

Jeg tror du spiser litt lite, vil jo ikke at kroppen skal gå på sparebluss? Den trenger mer energi når du trener!

Jeg er ingen ekspert altså.

Nå er vi jo alle forskjellige, men da jeg telte kalorier for å gå ned litt en periode, spiste jeg mellom 1500-1800 kalorier pr dag UTEN å trene

og jeg gikk ned ca 5 kg på noen mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...