bobbelfru Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Jeg skal koke den. Hva serverer jeg ved siden av ? Jeg har vanligvis hatt den i suppe enten fersk eller ertesuppe men lyst å gjøre noe annet denne gangen. Hva gjør du?
bobbelfru Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2012 Potetball oki og gulerotter og kålrabi?
cheni Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Jeg bruker kun kålrot, men det er jo en smakssak
bobbelfru Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2012 Potetball oki og gulerotter og kålrabi? gulerotter faktisk!! haha.. mener vel egentlig gulerot
bobbelfru Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2012 hm da prøves det, men saus? eller bare smeltet smør?
cheni Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 Ikke saus, men bruker å la det flyte i smør... Hehe... høres jo ekkelt ut, men det er godt ja
☆☆☆ Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 Jeg bruker ikke saus til potetball, men steker bacon i rikelig med fett og serverer ved siden av. Dem som vil auser fettet over maten. Ellers serverer jeg med kålrabistappe, laget med 2 gulrøtter og en potet per kålrabi. Og enten svineknoke eller røkt fårekjøtt, og av og til dampemør eller annen pølse. Og surmelk til drikke
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #9 Skrevet 9. januar 2012 gulerotter faktisk!! haha.. mener vel egentlig gulerot Nei, du mener gulrot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå