Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #1 Skrevet 9. januar 2012 Kan man søke om å få føde på rikshosbitalet eller er det bare for de med prioriteringer? Og hva slags hensyn er det de da ser etter?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #2 Skrevet 9. januar 2012 Det er bare å søke, men du må være tidlig ute for å få plass. Jeg søkte i uke 5 for å være på den sikre siden :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #3 Skrevet 9. januar 2012 Du kan søke, som alle andre sykehus, men de prioriterer spesielle tilstander/tilstander som krever ekstra kompetanse. Skal du søke, bør du søke tidlig. Selv skrev jeg inn en egen søknad -hvor du forteller lett om deg selv og hvorfor du søker deg til Rikshospitalet, i uke 7-8. Fastlegen skrev også en søknad i uke 12(norm. prosedyre) men da hadde jeg alt fått plass. Se evt nettsidene deres for info om hvor søknad skal sendes osv.
Piipii Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Ok, så du skrev en egen søknad, uten henvisning fra legen? Hva skrev du i søknaden? Jeg er i er i uke 7 nå, så da skal jeg få ut fingeren å gjøre det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå