Gå til innhold

Kom over et par bilder av Beyonces "baby-mage"..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir mest oppgitt over at folk er så opptatt av det der. Jeg er sikker på at det er ho som er gravid..folk er så åpne når det kommer til surrogat nå til dags (og kjendiser). Når det kommer til det bildet der så kan jeg ikke forstå at det skaper så stor blest. Hun bøyde seg og kjolen ble større fremme, that`s it! Du må ha utrolig lite å gjøre om du sitter og niitenker på noe sånt..

Skrevet

hehe vittig, ser jo ut som det gikk hull eller noe:P

Skrevet

Det der er ikke en gravid-mage, neil. Hele magen kollapser jo og på det tidspunktet var hun jo langt uti svangerskapet. Du ser jo at hun har noe inni der, med midre du er blind. Litt mer enn en liten bulk på kjolen det der, altså.

Hu var vel to posh to push da.. Og sikkert livredd for å ødelegge kroppen sin av graviditet. Fysj og fysj

Skrevet

Hehe minner om min mage det der :P

Men på ene bilde får skyggen til håret magen til å se ut hulet ut hehe

Skrevet

Sært... Hvertfall i og med at de leide hele etasjen på fødesykehuset hvor babyen kom til verden i helga; kanskje for å smugle inn surrogatmora da? Enig i at det der beviser at hun aldri var gravid...

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg tror hun var gravid, at hun leide en hel etasje betyr mest sannsynligvis at hun vil gardere seg mot å bli plaget.

Skrevet

Det handler antagelig bare om at stoffet i kjolen ikke er kjempestretchy. Når jeg bøyer meg på samme måten, så forsvinner også min mage og genseren bulker seg på samme viset som kjolen hennes.

Skrevet

pøh, det der er ikke Beyonce... haha, ærlig talt:) Google litt rundt så ser dere mange bilder av en helt tydelig B.

Skrevet

pøh, det der er ikke Beyonce... haha, ærlig talt:) Google litt rundt så ser dere mange bilder av en helt tydelig B.

Hvem er ikke Beyonce? Dama på bildet?

Hvem ellers skulle det være?

Skrevet

Jeg er en stor Beyonce fan..men må innrømme at jeg faktisk tviler litt på at hun har godt gravid, surgatmor tror jeg.

Skrevet

Hahaha, jeg har ikke fått med meg at det spekuleres i dette :D

Hvordan startet et så tåpelig rykte? Og hva så om det er slik at hun ikke var gravid? Hun er et menneske som alle oss andre, og det er ikke sikkert hun vil dele alle aspekter av livet sitt med hele verden. Kanskje hun ikke kan bli gravid, og ønsket barn så sterkt at hun brukte en surrogatmor, men ikke ville dele det med alle?

Skrevet

Det skrives også om at hun gikk med pute eller whatever for å virke lenger på vei enn det hun var. Hun skulle jo egentlig ha barn litt tidligere, skulle hun ikke? Kanskje for å få litt fred, jeg vet ikke jeg...

Vet ikke hvorfor jeg bryr meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...