mamma29.10 Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Heisann, jeg er gravid og tenkte jeg skulle skjekke ut de fleste "kjærringråd" om hvilket kjønn det blir før jeg skal på ultralyd for å se om det faktisk er sant hehe Jeg har prøvd ring & hårstrå.. og det kinesiske fødselskartet noen som vet om andre ting man kan prøve ? syns dette er litt spennende
Himmel og hav Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Fyser du på søtt, så blir det jente, men om det er salt du er lysten på, så venter du gutt. Ellers så er det den greia med gutte- og jentemage, men husker ikke hva som er hva. Om du har fått mye kviser og fett hår, så sies det at du venter jente, fordi jenta stjeler morens skjønnhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå