Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg er gravid og tenkte jeg skulle skjekke ut de fleste "kjærringråd" om hvilket kjønn det blir før jeg skal på ultralyd for å se om det faktisk er sant :) hehe

Jeg har prøvd ring & hårstrå.. og det kinesiske fødselskartet :)

noen som vet om andre ting man kan prøve ? :) syns dette er litt spennende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyser du på søtt, så blir det jente, men om det er salt du er lysten på, så venter du gutt.

 

Ellers så er det den greia med gutte- og jentemage, men husker ikke hva som er hva.

 

Om du har fått mye kviser og fett hår, så sies det at du venter jente, fordi jenta stjeler morens skjønnhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...