Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Uff. Ikke så rart om man ser to ganger på henne, og tenker "mye testosteron".
Patetica fåkksi Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Jeg tror hun har like oppsiktsvekkende svulmende armer som jeg har bryster. Bare at mine ikke vitner om testosteron. Sånn, det var dagens egotripp.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2012 Jeg tror hun har like oppsiktsvekkende svulmende armer som jeg har bryster. Bare at mine ikke vitner om testosteron. Sånn, det var dagens egotripp. Men bryster er jo pent på damer, mens mannearmer er best på menn...
Gjest sug lut Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Jeg er først og fremst bare imponert, og tenker at her har det vært lagt ned bra mye trening.
ellen-propellen Skrevet 9. januar 2012 #6 Skrevet 9. januar 2012 Jeg syns det blir litt voldsomt og tenker det samme som Lektor. Det er jo skikkelig lekre mannearmer
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #7 Skrevet 9. januar 2012 JEg synes fortsatt det hadde vært de kuleste armene å ha.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #8 Skrevet 9. januar 2012 Vi som har grevinneheng er vel mest bare missunnelig fordi det ikke er vi som eier denne kroppen??
Gjest amandine Skrevet 9. januar 2012 #9 Skrevet 9. januar 2012 Jeg bøyer meg i støvet for de armene, og tenker med gru på all svetten som ligger bak. Vil jeg ha dem selv er et helt annet spørsmål. Mye som er kult uten at jeg vil ha det selv. Men jeg kan beudre dem likevel.
ellen-propellen Skrevet 9. januar 2012 #10 Skrevet 9. januar 2012 Igrunnen ikke # 8. Man må huske at Bjørgen er en topptrent 31åring. Det er mulig hun får grevinne heng når hun er eldre og ikke trener like mye lenger. Og hvorfor kan man ikke syns noe er lite pent uten å være misunnelig?
Anne-B. Skrevet 9. januar 2012 #11 Skrevet 9. januar 2012 Jeg skulle gjerne sett ut som Bjørgen. Men da blir det nok ingen intimjulekuker til neste jul.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #12 Skrevet 9. januar 2012 På den annen side, om jeg ikke gjør noe aktivt i retning Bjørgen blir det antakelig ingen andre kuker heller (maxvekt nådd i jula...)
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2012 #13 Skrevet 9. januar 2012 Hva med "suck my julecock" som var et populært utsagt her for to år siden? Det kan det hende det blir på dere.
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #14 Skrevet 9. januar 2012 Og med bare noen ytterst få kalorier pr porsjon er det antakelig det beste forslaget på denne sida av ribba !
Patetica fåkksi Skrevet 9. januar 2012 #15 Skrevet 9. januar 2012 Mannen bak inspirasjonen var forresten på TV i går. Nå burde jeg løfte litt vekter så jeg øker sjansen til å sucke enda flere julecocker. Kanskje det blir påskecock på deg, Gluteo?!
Gjest sug lut Skrevet 9. januar 2012 #16 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har gått på ski i dag også, og føler at Bjørgen-formen nærmer seg. Til påske er den antakelig helt snasen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #18 Skrevet 11. januar 2012 Vi er snasne, og armene til Bjørgen synes jeg er stygge. Jeg synes i grunn hele Bjørgen er stygg. Hun er slett ikke min type dame. Jeg liker damer med former, så hele skilandslaget utgår med skyhøye kneløft. Og jeg er ikke misunnelig. Jeg kan også trene tre økter om dagen om jeg vil, og jeg bygger muskler som en mann, og etter 10 år kunne jeg sikkert se sånn ut, men gud forby.
Gråsonen Skrevet 11. januar 2012 #19 Skrevet 11. januar 2012 Bjørgen er helt rå! Og jeg beundrer hennes viljestyrke! Om jeg ikke kunne fått litt av kroppen, kunne jeg vel i det minste fått litt av stålviljen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå