Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Jeg er innlagt med betennelse og skal operere allerede i morgen. har fått info her, men lurer litt på om andre kan dele erfaringer rundt dette. *Hvor lenge etterpå vil man ha vondt? *Vil man legge på seg etter å ha fjernet galleblæren? *Hvor lenge bør man vente med å bli gravid?
Hannah- Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 * Jeg hadde ikke noe særlig vondt rett etter operasjonen (kikhullsoperasjon), men fikk veldig vondt opp mot skulderen på kvelden dagen etter pga luft. Det gikk over i løpet av natten. * Jeg var midt i slanking da jeg ble operert, fortsatte med denne og merket ikke at det ble verken vanskeligere eller lettere etter operasjonen. Tror ikke det er noen forskjell nå etter at jeg er ferdig med slankingen heller, jeg har alltid slitt med vekten og gjør det omtrent like mye fortsatt. * Det hørte jeg ikke noe om at man må...
Guttaboys Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Jeg hadde ikke så vondt etter operasjonen. Hadde en på 9 mnd hjemme. Kunne ikke løfte han på et par uker, ellers gikk alt bra. Jeg la ikke på meg noe etter operasjonen. Det jeg merker forskjell på, er fordøyelsen. Kjenner mer av hva som skjer i tarmene, og har mer løs mage til tider. Dette går opp og ned. Jeg har en liten del av blæra igjen i kroppen, da det var så betent at de ikke kunne fjerne hele (aner ikke hvorfor). Har hatt to anfall etter operasjonen, siste var for halvannet år siden. Så jeg klager ikke! Jeg fikk ikke vite noe om når jeg kunne bli gravid igjen. I og med at jeg hadde en pjokk på 9 mnd, burde de gitt meg beskjed dersom dette skulle være av betydning. Er jo tross alt normalt å få nr. 2 relativt fort... Jeg ble for så vidt gravid ett år etter, og det gikk selvfølgelig bra. Lykke til! Håper du får det bedre fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå