Gå til innhold

Dere som har billig dresser til barna? Hvilke har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endel dresser til barna, noen regndresser og noen vinterdresser.

Jeg har HH høstdresser, Reflex regndresser ( veldig fornøyd med de), alt kjøpt på salg.

Av billig dresser har jeg colour kids og en dress som heter wear out som jeg kjøpte på ICA..veldig fornøyd med dem også!

Ikke alltid dyrest er best:)

Har også en Reima..men synes ikke den er bedre enn noen av de andre faktisk, og kostet litt mer ja...

Hvilke dresser har dere? Og hvilke er dere mest fornøyde med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du så mange? Mange barn? Vi har fra HM til eldste, han går på skolen og er aktiv, setter seg ikke ned i snøen lenger. Minsten har Reflex, er kjempefornøyd med den også.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg har en uforet dress fra Bogerud. Mini ligger mest å åler seg eller krabber ute, så den er helt vanntett. Er ikke mye på bakken av gangen er 10 mnd.

Liker at den er uforet så hun kan bruke den til våren også uten at den blir for varm. Syntes den fungerer helt utmerket for vårt behov. =)

Skrevet

Vi har hatt flere forskjellige slag fra OBS, de har vi vært fornøyde med. Den ene vi kjøpte for 100kr for flere år siden er fortsatt den beste vi har hatt, nå er den i arv hos det tredje barnet og ser nesten like fin ut. Hadde en troll dress engang som var veldig god, men den holdt ikke så lenge og året etter så dressene helt anderledes ut så vi kjøpte ikke den.

I år er det 3 unger i huset som har dress fra Europris og de virker veldig greie, bare der vi fant de største størrelsenene vi trengte.

Skrevet

Her har jeg H&M dresser til begge to. Og vi er fornøyde med dressene.. Ungene er varme og tørre ;)

Skrevet

Jeg har Reflex sin og en fra en sportsbutikk, kjøpte for 400 kr.

Jeg er veldig fornøyd med de.

Har også en fra Fransa som jeg kjøpte billig.

Jeg har sverget til barnehage pakken til Sportsmann som høst og vår dresser men synes de er så rette og trange og vannsklig å bruke som vinterdresser.

Skrevet

Har for det meste brukt Reimadresser, de to gangene jeg har forsøkt billigmerker har jeg blitt skuffet. Men prøver igjen, og har nå kjøpt color kids vinterdress til jenta på 3 år, så får vi se om det blir tilbake til Reima igjen neste år...

Skrevet

Jeg har reflex dress til 2 klassingen min. Til 2 åringen min har jeg en som er av merket Leketøy som jeg kjøpte på tilbud til storebror på 9 år. 2 åringen er 3. gutt som bruker den og det er den beste dressen jeg har vært borti altså. Her om dagen var vi ute og plaska i sølepytter og guttungen var ikke våt i gjennom. Synes det var ganske bra til å være en 7 år gammel dress på tilbud:)

Skrevet

Vi har dressene fra KappAhl i år, og er kjempe fornøyd. Dressen fikk ganske godt resultat i testen foreldre og barn hadde tidligere i høst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...