Gå til innhold

Noen i troms som har termin på vår sommer parten?


Erill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut så dere må ha kjennskap til medl for å være med i gruppen. Skjønner ikke hvorfor?!?

 

Men vi har satt opp et BIM treff torsdag 15. Mars kl 20 på gründer. Er det noen som er interessert?

Jeg kan legge dere til som venn på fb så legge dere til gr om dere tar kontakt i inboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har termin 15 august. Dette blir nr 2,Jeg vil gjern være med:)Prøvde å finneTromsøbabyer - vår,sommer, høst 2012 på facebook men finner ingen ting:

Endret av mizzninette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt kontakt med 1 veronica, men ikke hørt noe så kanskje det var feil? Har du mulighet for å legge meg til?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt kontakt med 1 veronica, men ikke hørt noe så kanskje det var feil? Har du mulighet for å legge meg til? :)

 

Det var nok feil, jeg har lagt til de som har kontaktet meg. Dere må være venner med en medl for å bli lagt til. vet ikke hvorfor dere ikke finner gruppa ?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ronda! Jeg dumma meg litt ut og tok kontakt med feil Veronica Pedersen på facebook.

 

hehe, du får prøve en ny veronica, så kan jeg legge deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har termin 15 august. Dette blir nr 2,Jeg vil gjern være med:)Prøvde å finneTromsøbabyer - vår,sommer, høst 2012 på facebook men finner ingen ting:

 

Du kan kontakte meg i innboks på fb, så legger jeg deg til som venn for så å legge deg til gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...