Elskeråværemamma Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hadde dessverre en SA 3. Jan og legen sa at vi burde vente en mens til før vi prøver på ny. Vi har to små fra før og dette blir ev tredje barn. Har jo ikke lyst til å vente da jeg er 38 år og vil helst bli gravid med sistemann så fort som mulig!! MÅ vi vente, eller kan vi bare kjøre på om et par dager? Har sluttet å blø nå og er i fin form!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Vi hadde en SA i september. jeg var vel ca i uke 6. jeg gikk til gyn for å se at allt var bra, og da kunne hun se et egg som var i gang med modning og sa at det kom til å løsne 3-4 dager senere. så da sa hun at det bare var å prøve igjen, MEN det skal sies at da hadde hun skjekket at allt var ok. Så det kan jo kanskje være en ide å bestille en UL for å sjekke at du ikke må ha noe utskrapning og at allt gror som det skal:) Er hvertfall utrolig morro å vite at jeg har sett mini tilogmed før den var blitt noe mer enn et egg:) Masse Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Det tror jeg er opp til deg og hva du er komfortabel med. Kroppen har muligens fått "normalisert seg" når du har fått en vanlig mens, samtidig som det er lettere å kunne tidfeste termin.. Men er du good to go, så kjør på! Lykke til :-)
❤snupp(e)❤ Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Trist å høre at du har mistet... Jeg mistet selv i april 2011, var da 6-7 uker på vei, dro til gyn for å sjekke at alt var ute, og spurte legen da om vi måtte vente med å prøve igjen, men da fikk vi beskjed om at det var slik de sa før for å gjøre det enklere for seg selv med å beregne termin. Jeg rakk aldri å få menstrasjon igjen Kroppen er i svangerskapsmodus, så du kan fort bli gravid etter sa.. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå