Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Vi har 2 eldre søsken som har hatt halsbetennelse og vert veldig syke lenge, trodde minstemann på snart 4 mnd var beskyttet mot viruset/smitten siden jeg ammen, men nei. Han er i gang med feber og legen så kjempestore mandler med grønne "prikker" på. Da ble det pencillinkur, Imacillin. Skjønner ikke helt dette for det er mest sannsynlig virusinfeksjon de andre har hatt og da vil jeg tro han også har det, men legen bare mumlet og sa her var det best med behandling.. Jaja - noen som har vert bort i dette og pencillin på såpass liten baby..? Og dette at de er beskyttet gjennom morsmelken...hmm Jeg har jo også vert halvsyk og hatt samme virus regner jeg med..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Huff sneik seg inn en liten trykkfeil...ammer mener jeg ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 bare vær litt obs på falsk krupp nå... Kommer ofte på barn med halsinfeksjon. Ikke farlig, men ekkelt for foreldrene. Om du er obs på denne "blikkbokshosten" og lar barnet sove med hevet hodeende, kald drikke og evt kald luft så slipper du at det utvikler seg videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå