Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Er det noen flere her inne som har blitt dårlige av denne saken. Kjenner jeg har blitt så urolig over det at jeg er kvalm i kroppen. Skulle ønske avisene avbildet kvinnen. Så alle kunne kjenne henne igjen. Det er så rystende.
rosa7 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 http://www.dagbladet.no/2012/01/05/nyheter/innenriks/drap/19670940/
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Hvor syk den saken, og dama er, så har hun et personvern på lik linje med resten av oss. Og siden hun ikke er navngitt av politi, kan heller ikke bildet trykkes. For min del blir jeg dårlig av hele saken, jeg har en ettåring selv, og kan ikke for mitt bare liv forstå dama eller handlingene. Rent personlig tror jeg hun er syk, sinnsfriske mennesker bedriver ikke den form for disiplin.
rosa7 Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 stakkars baby, ho gikk sikkert igjennom masse anna fælt forut denne handlingen.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Ja,det kan ikke være noe annet enn at moren er psykisk syk. Ingen normale mennesker gjør noe slikt. Jeg håper hun får den hjelpen hun trenger og terapi i mange år. Tenk å drukne sitt eget barn i en vaskebøtte. "Disiplinere" et barn på 1 år.....
rosa7 Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 ja, disiplinere ett barn på ett år? Jeg tror derimot ikke hun har annen sinnsykdom enn det en vanlig sosiopat har.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Det værste med hele saken var når jeg leste at politiet mistenker at barnet ble omfattende mishandlet før drukningen også!! Så bare tanken på hva denne stakkars lille forsvarløse jenta har opplevd gjør meg på gråten:( Ingenting er verre enn når det gjelder så små barn, de går ikke i barnehage, kan ikke prate , har ingen andre enn mor kanskje rundt seg og er totalt avhengig av moren sin..og så får de slike monstre til foreldre/mamma...det er helt grusomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå