Gå til innhold

noen som vet hva sfo koster i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

men fullplass ?

får man søsken modrasjon for og ha en i bhg og en sfo?

hva ligger bhg prisene på for full plass i mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du går inn på sidene til kommunen din,så skal det stå der under skoler eller noe sånt.

det varierer veldig fra plass til plass....

her koster full plass nesten 2000 pr mnd, men det er mange satser, og velge i, så se på det som gjelder din plass.

Skrevet

Det varierer fra kommune til kommune. Her koster full plass rundt 1800 kr tror jeg (vi har 60% plass på våres, så litt usikker), og det er dessverre ikke søskenmoderasjon.

Skrevet

Her belter jeg 2250 pr mnd for full plass.

Skrevet

2525 her også. Oslo

Shit, det var dyrt! Da hadde vi slitt. Betaler allerede ca 7500 kr for barnepass, og med de blodprisene tør jeg ikke tenke på hva summen ville blitt... Rart at det skal være så enorme forskjeller da. Jeg bor i Bergen, som også er en stor by, og her er det jo ca 700 kr billigere. Er det med mat og turer og sånt da hos dere? Her er det smørelunsj en gang i uken, ellers må de ha med niste. Dersom de skal på turer ol må vi sende med en liten ekstrasum (alt fra 20-50 kr pr barn).

Skrevet

2525,- inkluderer så vidt jeg vet mat hver dag, hos oss er det ofte varm mat, skolen har kantine. De kan også velge mellom mange forskjellige aktiviteter, de er ofte på tur i skogen ++

Skrevet
Er det med mat og turer og sånt da hos dere? Her er det smørelunsj en gang i uken, ellers må de ha med niste. Dersom de skal på turer ol må vi sende med en liten ekstrasum (alt fra 20-50 kr pr barn).

Nei. Vi må sende med mat hver dag. Vet ikke hvordan det er med turer, har første barn i førsteklasse nå, og det har ikke vært noen turer ennå.

Skrevet

2525,- inkluderer så vidt jeg vet mat hver dag, hos oss er det ofte varm mat, skolen har kantine.

Hvor er dette?

Skrevet

2525,- inkluderer så vidt jeg vet mat hver dag, hos oss er det ofte varm mat, skolen har kantine.

Hvor er dette?

Oppsal skole i Oslo

Skrevet

Oppsal skole i Oslo

Det er jo helt vilt. Vi bor i samme kommune og betaler samme pris, men får vidt forskjellig tjenester. Hos oss (nordre aker bydel) er det ingen kantine, og ingen mat er inkludert i prisen. De har ikke en gang kjøleskap, så barna må spise matpakker som har ligget i romtemperatur hele dagen.

Skrevet

Oppsal skole i Oslo

Det er jo helt vilt. Vi bor i samme kommune og betaler samme pris, men får vidt forskjellig tjenester. Hos oss (nordre aker bydel) er det ingen kantine, og ingen mat er inkludert i prisen. De har ikke en gang kjøleskap, så barna må spise matpakker som har ligget i romtemperatur hele dagen.

Det kan være at vi betaler litt ekstra for maten, det har jeg ikke helt oversikt over, men de får mat hver dag, skolen har ny og fin kantine, og det er varm mat flere dager i uka.

Skrevet

Her i Arendal kommune koster full plass på sfo 2360 kr, du må sjekke nettsidene til din kommune for å finne ut hva det koster der du bor.

http://www.arendal.kommune.no/Priser-gebyrer-skatt/Skole-og-barnehage/SFO---pirser-oppholdstid/

Innenfor samme kommune kan tilbudet på sfo variere veldig, på vår skole er vi heldig med lederen og de ansatte og det har alt å si. At de er engasjerte betyr at de er fulle av energi, finner på morsomme ting med ungene, turer, idrettsturneringer, heimkunnskap, dataopplæring, turer, svømming osv osv

Det er kantine på skolen og de får brød, knekkebrød, div pålegg og frukt hver dag bortsett fra fredag hvor de får varm mat. Mattilbudet må vi melde oss på og betale 7 kr dagen for i tillegg til den kommunalt fastsatte prisen som alle i kommunen på betale. Dette betaler vi forskuddsvis hver tredje måned på en annen konto som de ansatte bruker til å handle inn mat, frukt osv

Gjest sug lut
Skrevet

2525 her også. Oslo

Shit, det var dyrt! Da hadde vi slitt. Betaler allerede ca 7500 kr for barnepass, og med de blodprisene tør jeg ikke tenke på hva summen ville blitt... Rart at det skal være så enorme forskjeller da. Jeg bor i Bergen, som også er en stor by, og her er det jo ca 700 kr billigere. Er det med mat og turer og sånt da hos dere? Her er det smørelunsj en gang i uken, ellers må de ha med niste. Dersom de skal på turer ol må vi sende med en liten ekstrasum (alt fra 20-50 kr pr barn).

For Oslo-prisen får vi smøremat hver dag, varm mat en dag i uka, alle turer og alle kurs (svømming, sjakk, gitar, dans, teater, matlaging, idrett).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...