Snuppa og bøllefrø Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Var på sygehuset for en uke siden å tok ul..skulle da vært 8 uker på vej...men det hadde sluttet å utvikle seg for ca 3 uker siden...fikk piller som skulle utstøtte det...har blødd ein del og fått mye klomper ut...(sorry detaljer)skal tilbake til sygehuset i morgen for å se om alt er ute....i brevet jeg fikk sto det ingenting om at jeg skulle faste...tenker på vist jeg må i narkose for utskarping...eller får jeg ny time til det?ikke vet jeg helt hva det å faste innebærer...kan jeg drikke kffi og røyke? Takker for svar;)
Gjest Heartbroken Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Det hadde nok stått i brevet hvis du skulle fastet. De regner med at alt har kommet ut naturlig, og så får du en ny time til utskrapning hvis det er nødvendig. Trist å høre om ma'en din, men det går nok bra neste gang!
Snuppa og bøllefrø Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2012 Takk for svar;) Det sto i brosyren jeg fikk ang de tabelettene at det va kontroll om ca en uke og da måtte man komme fastene. Men syns det er rart at det ikke sto noe om det i brevet jeg fikk i posten....de kan jo sende me skriv om hva det innebærer å faste o.l...syns nå jeg...
Snuppa og bøllefrø Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2012 noen andre som vet??????????
Sol Skippertaksdronning Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 når det gjelder utskrapning i narkose, vil faste innebære ingen mat eller drikke etter midnatt natten før timen. ikke kaffe eller røyk heller...men dette får du beskjed om i morgen om ikke alt er kommet ut, da må du tilbake senere. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå