Gå til innhold

Selvangivelsen for 2011?? Hvor finner jeg den nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver prosessen med å søke om boliglån nå. Skal sende en rekke papirer, deriblandt "selvangivelsen for 2011" (utskrift av ligningen er ikke nok står det).Eh tar jeg feil her, er det ikke slik at den først kommer i mars ca? Kan jeg få tilgang på den ett annet sted før mars? Jeg har søkt opp endel på nettet men finner ikke ut av hvor jeg evt kan få tak i den nå, ikke i mars...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er mulig å få tak i denne hadde jeg forsøkt å logge meg inn på www.altinn.no - det er der den bør ligge i tilfelle.. men tror du har rett i at den ikke kommer før i mars.. Tenker at det bør være like aktuelt å levere selvangivelsen for 2010??? Når vi søkte etter boliglån var det nok med kopi av siste lønnslipp og pass + at de gjorde en kredittvurd..

Skrevet

Ja jeg har forsøkt på altinn også, men der ligger bare selvangivelsen for 2010 inne. Hmm .. kanskje jeg får ringe han i banken i morgen, høre hva han sier.. vi har riktignok gått opp endel i lønn da siden selvangivlsen 2010.. gubben tjener litt mer og jeg er ferdig på skole.. men det kommer ikke frem på selvangivelsen før til neste år uansett :o)

:o)

Skrevet

Vi driver prosessen med å søke om boliglån nå. Skal sende en rekke papirer, deriblandt "selvangivelsen for 2011" (utskrift av ligningen er ikke nok står det).Eh tar jeg feil her, er det ikke slik at den først kommer i mars ca? Kan jeg få tilgang på den ett annet sted før mars? Jeg har søkt opp endel på nettet men finner ikke ut av hvor jeg evt kan få tak i den nå, ikke i mars...

Den er ikke tilgjengelig for noen enda. Kommer som du sier lenger ut mot våren.

Skrevet

Det er vel også slik at dere skal sende inn siste lønnsslipp?? Da vil banken se lønnsøkninga til din samboer. Og under samtalen med banken er det vel bare å fortelle at du er jobbsøker?

Skrevet

du kan ikke få tak i selvangivelse for 2011 nå. Du kan få tak i for tidligere år på min side. Dette må være en skrivefeil. Er helt sikkert 2010 de er ute etter.. Og forresten - merkelig at de vil ha selvangivelse og ikke likning.... Er jo likningen som er reell... Hva slags institusjon er dette? De virker utrolig uproffe... Ville hatt det litt i bakhodet og vurdert om jeg vil ha en pengerelasjon med de.

Skrevet

Ja jeg får ta å ringe å høre nå etterpå, må bare "våkne" litt mer;) Har forresten fått meg jobb, startet i juni rett etter skoleslutt så det er i boks:) Ja det må være en skrivefeil?! Stusset sånn på det jeg også, at det sto 2011. Vi har søkt i Gjensidige, har noen forsikringer der å har vært gangske fornøyd med de. God hjelp å få om det er noe også, det er min erfaring da:)

Skrevet

Om det er Gjensidige er det enda rarere..... Kanksje bare en udugelig kundekonsulent? Gjensidige er da generelt langt proffere enn dette :)

Skrevet

Ja jeg ringte han tidligere i dag. Han beklaget seg å sa det selvfølgelig var for 2010 han mente. Men nå har dnb hatt lånevurdering på leiligheten i dag da, så kanskje det vlir dnb i stedet for gjensidige:p

Skrevet

Vi har nettop søkt boliglån og vi måtte levere de 2 siste lønnslipper samt selvangivelsen for 2010 siden vi var i 2011, vi dro på skattekontoret og fikk de til og printe den ut for vi hadde rotet de bort. Men nå er vi i 2012 så derfor må de kanskje ha for 2011, Dra på skattekontoret og hør om de kan printe den ut for finnes den noe sted har de den og du får den med en gang og om de sier den ikke er klar så må banken bare få for 2010 så får dere si hva skattekontoret sa at den for 2011 ikke er klar og kommer ikke før noen mnd. da må de jo nøye seg med lønnslipper og for 2010

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...