Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Noen som kan anbefale meg en vogn? Har overhodet ikke peiling på barnevogner og vet ikke forskjell på duo, kombi osv.. Er ute etter en som man kan bruke en stund ikke bare til nyfødt. Og en som er fin å trille både på kjøpesenter og ute i skogen.. ser noen har vogner med små hjul foran som er lettere å styre med, men de fleste har 4 store hjul.. hva er fordeler og ulemper?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Emmaljunga Nitro city. Den er jeg kjempefornøyd med, og fatter ikke hvorfor ikke flere kjøper den! Vi fikk vårbaby og brukte quadrolift istedet for hardbag. Den har jeg nå som innlegg i vogna, men uten plata i bunnen (da kan barnet sitte oppreist i vogna) og den øverste delen. Anbefalre deg å sjekke den ut!! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 men hvordan er det å trille med små hjul foran i skogen, humpete stier osv...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Vi har vært en del i marka og det går helt fint :-) Da er det ikke villmarka det er snakk om altså, men stier beregnet for folk flest. Forhjulene kan låses, men vi har ikke hatt noe særlig bruk for det. Her hvor jeg bor er det også en del snø, og jeg er fornøyd med vogna da også. Hvis det er et tjukt lag med "saltsnø" (løs, hardpakket snø som ligger som slaps, men ikke så våt) så er det litt tungt, men det er det vel for alle? Prøvde en annen vogn for en stund siden, med store hjul men bare 3, og den var helt grusom på vinterføre.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Og mulig det VAR fire hjul på den når jeg tenker etter... ;-) Ille var den uansett!
<3lb<3 Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Noen som kan anbefale meg en vogn? Har overhodet ikke peiling på barnevogner og vet ikke forskjell på duo, kombi osv.. Er ute etter en som man kan bruke en stund ikke bare til nyfødt. Og en som er fin å trille både på kjøpesenter og ute i skogen.. ser noen har vogner med små hjul foran som er lettere å styre med, men de fleste har 4 store hjul.. hva er fordeler og ulemper? hei anbefaller deg ikke små hjul foran hvis du vil ut i skogen og heller ikke på vinteren..jeg har vogn dilla og har hatt oppi 20 -25 barne vogner til mine 4 barn.. jeg anbefaller deg på et sterkeste 4 hjul, mere stabilt bedre å uansett vær og årstid.. av alle de vognene jeg har hatt, så syntes jeg emmaljunga sin er best. jeg anb, deg emmaljunga city cross den er veldig god på kjøpsentrene og like god i skogen,stabil, veier ikke mye 11.5kg det er med understell og bagen og veldig lett å trille. du kan velge om du vil ha (kombi= sporst del md har eller myk bag som du setter i sports delen)eller(duo=egen bag på vognen så tar du av den når du setter på spors delen.. lykke til alle har forskjellige meninger og hva dem liker:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Har hatt en, og prøvd flere. vogn med fire store hjul. Syns det er pyton å drive å småløfte den hver gang man skal skifte retning. Anbefaler virkelig en med svingbare forhjul. Men det er jo min mening da. Går ALDRI tilbake til det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå