ღBellღ&gulletღ Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Trenger litt inspirasjon....hvor vil du? Endret 8. januar 2012 av ღBellღ&gulletღ
SAE + MAE <3 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Vi skal være en måned på hytta vår midt inni skogen ;-) Kunne ikke vært mere perfekt!! Hvor man liker å være på ferie har jo endel å si med hva slags person man er da... ;-)
LuksusLiv Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Vi skal på cruise i år, er veldig spent på hvordan det blir. 1 uke på båt og nesten 2 uker på land. Gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Vi skal sove i Kardemommeby en natt eller to. Vi var der i sommer med to av ungene og vi vil alle tilbake, til sommeren skal de to andre ungene være med også. De mener de er for store til dyreparken, men det var noe annet å sove der og oppleve parken etter stengetid. Om ikke så får fjortisene sitte i huset vårt og sture mens vi andre koser oss. Vi vil prøve å stoppe inneom forskjellige ting på vei til dyreparken, steder vi har snakket om at vi må stoppe før men aldri passet seg slik. Mye forskjellig som er på veien fra oss. Vi skal til Høyt og lavt noen ganger, i år blir det nok årskort. Så skal vi være så mye som mulig på hytta om været er bra. Alle er der på sommeren, så er det dårlig vær er det like greit å være hjemme siden vi går litt oppå hverandre når vi ikke kan være så mye ute. Men det er jo bare en halvtime unna, så det er ikke ett stort prosjekt å flytte oss dit. Vi vurderer en Bergenstur, men vi må se litt ann. De vi skal besøke holder på å bygge hus, så huset må bli ferdig før vi kan dra. Ingen syden tur eller noe slikt på oss. Vi syns sommerferien skal tilbringes i norge, ellers i året kan vi dra til varmere strøk. Også er vi veldig bortskjemte som har hytte der vi har hytte. Vi har også mulighet til en hytte på fjellet, men den er det veldig sjeldent vi er på. Sover nok der en natt eller to når vi skal til Bergen siden den er på veien, men ingen av oss er serlig fjellmennesker for å si det slik.
lavendelblomst Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Vi skal til alpene med barna i år. Til Chamonix, mont blanc.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Det blir nok en uke til syden. Spania eller kypros tror jeg. Har alltid pleid å reise til danmark på feriesenter på sommeren og syden på høsten, men med skolejente blir det ingen høsttur. Ungene har fått velge danmark eller syden, og da ble det syden.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Tenerife, Jylland i Danmark også skal jeg og mannen ta en titt på prekestolen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Marienlyst i Danmark skal vi 2uker og Ventspils i Latvia 1uke.
Lemonia Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Vi har leid feriehus i England. Skal skikkelig kose oss og slappe av, og vi skal leie bil så vi er fri til å kjøre rundt som vi vil. Blir nok turer til f.eks. Thomasland (har en liten som elsker alt som har å gjøre med Thomas-toget), dyrehage, akvarium, litt byshopping (i allefall for meg) samt en tur til byen jeg studerte i for mange år siden. Gleder meg veldig.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 I år blir det Rhodos på oss, fikk reise i julegave av snille svigers! Reiser med hele svigerfamilien i 2 uker og gleder meg vilt! (jeg liker svigerfamilien min altså, hehe...) Skal ha All Inclusive og bare slappe av. Dette blir et sinnsvakt travelt år for oss, så det er akkurat den ferien vi trenger i år. Bare bade og slappe av. Så får det bli noe mer utforskende og "spennende" en annen gang. Resten av ferien blir hjemme med noen mindre utflukter til strand el når været tillater det, og antagelig mye tid i huset på å legge gulv, sparkle, plante busker, trær, så gress osv.
Ulldott Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 I år blir det Bulgaria. Har aldri vært der så er litt spent. På Rhodos er det flott Alva. Hvilken by skal dere til?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Vi skal ikke til noen by, men omtrent midt på østkysten. Stille, rolig og barnevennlig. Kjenner flere som skryter veldig av området, så vi gleder oss veldig. De to siste somrene her har vært så kalde og kjipe, så er godt å vite at vi er garantert sol og varme (mer eller mindre) i to hele uker
Ulldott Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Ja det er herlig når en nesten er garantert fint vær. Vi var på rhodos i fjor, i kolymbia. Koste oss masse. Anbefaler en tur til lindos, kjempekoselig by og flott borg:) god tur:)
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har noen snille svigerforeldre som sponser oss med 1 uke i Danmark i sommer, så da drar vi dit. Har leid en stor hytte med basseng og full pakke. Vi har fått tilbud om å være med til Spania (fastlandet) til leiligheten til et vennepar av oss. Er fremdeles litt usikre...
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Skal på Norges beste jazzfestival (Kongsberg jazzen) men bortsett fra det, har jeg ingen store planer. Blir mest hage- og strandkos hjemme og besøke familie og venner her og der. Har reist så vanvittig mye det siste året at jeg er litt mettet på utenlandsturer. (Hadde 4 ferier i utlandet siste året....)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Vi skal ut å reise nå i slutten av mnd til Egypt, så sommeren blir nok hjemme-ferie tenker jeg.. Gleder meg til å teste ut noen av de nyeste produktene til BarnOmbord AS. www.barnombord.no - driver med utleie av reiseartikler til alle som skal reise med små barn. Med inn- og utlevering på flyplassen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå