Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hvor ofte våknar din baby på 4-5mnd på natten?? Her varierer det veldig... noen ganger 1 gang andre ganger 2... og noen netter er han veldig urolig når han sover... han sover på samme rom som oss enndå... og synes det er litt tidlig og legge han på eget...
miepia30 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Snuppa legger seg 19 og står opp 7 omtrent. Hun spiser rundt 23, hun vekkes da for å spise når jeg legger meg. ( hun er litt slank). Så våkner hun rundt 3. Så skulle jeg ønske hun sov til 7 i ett strekk men hun våkner ofte for mat 6. I 7 tiden må vi uansett opp med bror på 2 som våkner da og vil i barnehagen.
abella Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Hun sover på samme rom som oss og sover 19-07. I denne perioden våkner hun 1 eller 2 ganger for mat. For litt siden hadde hun en periode der hun våknet flere ganger om natta uten at hun egentlig var sulten. Da justerte jeg litt på dagsovinga hennes og nå sover hun heldigvis godt igjen.
Petrine +spire=❤ Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Her sovner lillemann ca kl 23 nå. Da sover han stort sett til kl 09:30. Ikke noen måltid på natt. Vi jobber litt med å forskyve denne rytmen for det er jo sent før han sovner, men vi tar det helt rolig for jeg vil ikke ødelegge nattesøvnen. Han sover på samme rom som oss.
Neen Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Akkurat blitt 4 mnd. Har sovet på eget rom siden uke 7, unntak par økedager etter d. Sover 19-7 med 1 eller 2 måltider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå