Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 er det noe i det med kvalmen og hvilket kjønn mann venter? hører flere sier de er mindre kvalme når de venter gutt.
Gjest Heartbroken Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Stemmer ikke hos meg, har vært like kvalm samme hvilket kjønn det har vært.
Con Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har vært mer kvalm med jentene enn med gutten, så her stemmer det.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Jeg var ufattelig kvalm med sønnen min. Denne gangen er jeg mye bedre, men får ikke vite kjønnet før (forhåpentligvis) på tirsdag..
Ett barn til? Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har vært like kvalm med jenta som med begge guttene - så det passer ikke på meg.
fruktkake Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Jeg venter i følge 3 ul ei lita jente om 2 uker og jeg har nesten ikke vært kvalm. Så med mindre ul tar feil, så stemmer det ikke i mitt tilfelle at man er mer kvalm med jenter:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Jeg er gravid med nr. 4. Stemmer VELDIG!!!!!! Har hatt store barselgrupper og en god gjeng jeg har gått gravid med og stemmer veldig ofte. Selvfølgelig unntak.
Månefeen ♥ Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Jeg hadde Hypermesis (ekstrem kvalme) med jenta vår. Jordmor var ikke overrasket på ultralyd, så sa hun "typisk jentesymptom, dobbelt opp med kvinnlige hormoner i kroppen din". Har det samme denne gangen, en tanke bedre, og er veldig spent på om det stemmer med kjønn
fresh Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 jeg var kvalm med begge guttene, venter jente denne gangen, og har ikke vert kvalm i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #10 Skrevet 8. januar 2012 Helt fin med jenta, kvalme og bekkenløsning med gutten.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 Jeg var mye mer kvalm i forrige svangerskap, og da fikk jeg jente. Nå venter jeg en gutt, og har bare vært litt småkvalm på kvelden et par uker.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Stemmer her!!!! Ufattelig kvalm (er det fortsatt nå i uke 21!), hormonell, vonde! pupper, bekkenløsning og dårlig hud! Med gutten var jeg i topp form:) Føler meg faktisk ganske pms:P
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Hos meg stemmer det i hvert fall:) Jeg var ikke kvalm en eneste dag med gutten i magen, men med begge jentene har jeg vært helt sinnsykt kvalm...
Fjelljenten Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 Jeg var ikke sånn kjempekvalm noen av gangene. Med min sønn var jeg kvalm i 2 uker,men aldri så gale at jeg lå og spydde, eller var sengeliggende. Denne gangen hadde jeg det på akkurat samme måte, like kvalm like lenge og akkurat de samme ukene, får vite kjønn om 3 uker ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå