Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Det er dusjing uten badetøy før det starter. Merker jeg gruer meg skikkelig til det! :/
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Jeg kan love deg at på babysvømming har alle mødrene mer enn nok med å passe på seg selv og babyen og alle føler at de ser stygge ut etter fødselen, så ingen har verken tid eller ønske om å stå og studere hvordan de andre ser ut:-) Gled deg, babysvømming er kos!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Ehh...javel. Om du ikke takler det så får du bli hjemme
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Ehh...javel. Om du ikke takler det så får du bli hjemme Og om du skal svare som ei sur ei som har stått opp med feil bein får du la vær å svare
Serepta Skrevet 8. januar 2012 #5 Skrevet 8. januar 2012 Ikke noe å tenke på. Det er garantert flere med hengemage (om det er det du har da) Surt med de mødrene som stiller på babysvømming med flat mage og bikini, men de kommer man nok ikke utenom.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #6 Skrevet 8. januar 2012 Denne regelen gjelder vel overalt. Hadde aldri i livet kledd meg naken fremfor kvinner jeg visste hvem var. Vasker meg godt før jeg drar i svømmehallen, og så får folk bare si det de vil:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #7 Skrevet 8. januar 2012 Jeg kjenner et par der og ho og jeg har blitt gode venninner så det føles også rart. I tillegg er badedrakta aldri brukt så er vanskelig å få på Har heldigvis ikke hengemage, men er ille nok ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå