Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Flere som sliter med det etter svangerskapet? Halsbrann var det første tegnet som gjorde at jeg trodde jeg var gravid. Det var jeg. Så halsbrann fikk jeg før det var gått 4 uker i svangerskapet. Nå er det altså over 5 år siden jeg fikk halsbrann første gangen. Jeg var litt overvektig etter svangerskapet, å da hadde jeg halsbrann da også. Har lest at overvektige oftere sliter med dette. Men jeg har vært normaltvektig i flere år nå, men den halsbrannen driver å dukker opp fra tid til annen fordet. Særlig hvis jeg har spist sjokolade kvelden før. Men ikke bare da den kommer. Hva kan det komme av når man ikke er gravid? Flere som sliter med halsbrann i ettertid? Heldgvis er den ikke like ille som når jeg var gravid, men kjenner det godt til tider..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Det var sånn jeg merket at jeg var gravid også. Men jeg slet med halsbrann før det, har brokk på spiserøret og det går igjen i familien om en en tynn eller overvektig.
Christinamedjente Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Jeg har også intens halsbrann!!:/ veldig plagsomt og vondt! Er gravid med termin rett rundt hjørnet og jeg som håpet på at det skal forsvinne i det babyen kommer ut... Kan man altså fortsette å ha det etter fødsel!?!? Herregud... Mandler hjelper meg! Prøv å tygg dette rett før kvelspussen og gå rett i seng:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå