Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Okei, damer, nå vil jeg gjerne at dere forklarer meg hva dere tenker på når dere tenker på harry... og ja, jeg veit hva det står på wikipedia og google.. men jeg spør mere etter din oppfatning av harry... hva dere vil definere som harry eller hvordan er en harry person og hvorfor er det så feil å være harry ? -Jeg spør av den enkle grunn at jeg klarer ikke se hva som er galt med å være litt harry... synes det er litt sjarmerende jeg, så lenge det er gjort med måte... Jeg vil vel si at jeg synes det er litt feil av dere å beskrive noe som harry når dere ikke liker noe
carma78 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Jenter med ihjælbleikahår, uttrykksløse fjes med myyye sminke og store Donald Duck lepper etter injeksjoner...grøsse, det er harry for meg
Moni<3Live Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Jeg vil vel definere det som en ''fjortis'', har ingenting med harry å gjøre... hehe Harry for meg er mennesker som er glad i campingvogna si, gammle biler, øl og 50-talls stil... kan ikke si at jeg ser en eneste ting som skal være negativt med det Grunnen til at harry liksom er negativft er vel fordi harry er et ord overklassen brukte på bønder, underklasse osv... Fordi de tror at hvis de har mere penger er de bedre mennesker... Men det var før i tiden
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Jeg har aldri sett så mye Harry-prat som på denne siden før. Har sett folk kalle alt fra sitater på vegger, til furumøbler, emmaljungavogner og hybelkaniner harry... Syns ikke det er noe feil i å være harry. Hvordan folk lever sine liv, og hva de interesserer seg for er ikke min business...
Moni<3Live Skrevet 10. januar 2012 #5 Skrevet 10. januar 2012 helt enig! Skjønner hvorfor hi spørr også fordi det virker som at veldig mange bruker betegnelsen uten at de faktisk vet hva det betyr! Selv har heller ikke jeg sett så mye rart blitt kalt harry som på denne siden!
ama<3 Skrevet 19. januar 2012 #6 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har aldri sett så mye Harry-prat som på denne siden før. Har sett folk kalle alt fra sitater på vegger, til furumøbler, emmaljungavogner og hybelkaniner harry... Hahahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå