Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Etter to tette sv.skap med påfølgende ks, er magemusklene mine helt elendige. Var lite flink til å trene etter forrige fødsel, og skulle være så mye flinkere nå. Joda... Kjenner liksom at innsida liksom siger utover (antakelig innbildning da), fordi musklene ikke holder ting på plass. I tillegg kjenner jeg ryggen melder seg... Har ikke råd å gå på noe helsestudio for tiden. Så da lurer jeg på om noen har tips til hvordan jeg skal starte. Vil jo ikke påføre meg selv brokk heller;) Alle råd mottas med takk!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Ligg på rygg mot et hardt underlag. Merk at korsryggen ikke er helt nedi gulvet, pga naturlige årsaker. Innbill deg at du har en myk ball liggende der, som du med ryggen din skal presse ned i gulvet. Dette r en fin mageøvelse som samtidig er skånsom. Stå på alle fire, strekk ut venstre arm og høyre fot samtidig. Vær strak og hold noen sekunder. Bytt til høyre arm og venstre fot. Skånsom ryggøvelse. Fine å starte med? Avanser når det begynner å bli for lett. Og gå masse tur, kjempebra for hele kroppen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå