Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #1 Skrevet 8. januar 2012 Hva kan dette være da? Merket nå når jeg skulle ta kveldsstellet at det kom sivende blank veske fra det ene brystet, det var ganske klissete også.. Har lest at det kunne være råmelk, men er den blank da? Er 26 fullgåtte uker på Mandag...
prøver1991 Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 det er råmelk, jeg er selv 29 uker på vei, og idag kom det mye blank veske fra puppene mine hvis jeg klemte på dem
2 hjertegull :) Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Ja, det er råmelk.. Den er blank, og ligner litt på sukkerlake.. Jeg er 19 uker, med nummer to, og her renner det om natta
Multear Skrevet 9. januar 2012 #4 Skrevet 9. januar 2012 Har akkurat opplevd dette selv! Er 22 uker i dag og de siste to ukene har jeg våknet om natten av at det kommer blank, klissete væske fra brystene. Tror det kun er kommet fra det ene brystet foreløping og det har bare skjedd 3 ganger. Føles litt rart... Men det er visst normalt da. Spurte ei på jobb (er sykepleier ved nyfødt-avdeling) og hun sa det var et godt tegn. Tyder på at melke-kanalene er åpne. Men jeg har lest i ei "spør-jordmor-bok" at man ikke skal klemme frem væska. Det kan gi kynnere stod det. Renner av seg selv om natten til meg i hvertfall... Blir nok amme-innlegg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå