mammatil4ioktober :) Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Har ein gut på 8 mnd som vaknar mange gonger om natta og er tørst. Veldig uroleg Nokon som har gode tips for korleis eg kan få han til å sove natta gjennom?? Er SLITEN...!!!
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Har en på to måneder som også er søvnløs... de to første var ikke slik, så jeg vet virkelig ikke! Rart han ikke sover når han får mer enn morsmelk... burde jo være mett og fornøyd han da! Jeg har begynt å vekke junior for å gi full pupp når jeg legger meg... : ) Det har ihvertfall gitt meg tre timer sammenhengende søvn!!! Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Uff, vet hvordan du har det. Vårt barn sov ikke natta igjennom før han var 17 mnd. Har egentlig ikke så mange råd, vi hadde store søvnproblemer både dag og natt og var helt utslitt. Jeg tenker vel at kommer jeg i den situasjonen igjen vil jeg presset hardere på for å få profesjonell hjelp. Vi var innom barnelege, fysioterapaut og helsestasjon. Barnet vårt var endel syk innimellom, så noen "gråtekurer light" eller noe var helt uaktuellt for oss. Har du/dere familie eller venner som kan hjelpe til? Om ikke annet enn for å ta en tur ut med babyen så du får sovet en time eller to i løpet av dagen. Blås i rydding osv, og sov når anledningen byr seg. Gjør det lettvint med middager osv. Det er forferdelig å gå over tid med lite søvn!!! Hvis dere er to, så må dere bytte på tørn om å sove. Gi vann, eller pappaen kan eventuelt gi mme hvis han er sulten. Jeg avsluttet vel nattammingen rundt den tiden og gav vann. Min drakk også mye... Pappaen stod opp om morgenen og tok vår noen timer før jobb, slik at jeg sov litt på morgenkvisten. Les forresten litt om high need baby. Kjente vårt barn veldig igjen i dette. Kanskje passer det for din også... http://sovlillebaby.com/highneed.htm Sender en trøstende klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå