Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Lurer på hvordan vi skal klare oss når han jobber i Nordsjøen...
Gjest Heartbroken Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Jeg vet om noen som søkte NAV og fikk innvilget at mor overtok fars sykt-barn dager, men dette er flere år siden, så kanskje det er strengere nå. Men det skader ikke å søke da:) Og når han jobber i Nordsjøen, er han tross alt mer hjemme enn borte.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Barnet er vel syk når pappa'en har sine friperioder også? Du må jo selvfølgelig være hjemme med barnet dersom det er sykt når pappaen er ute, men dette vil vel jevne seg ut i løpet av året? Hvor lenge er han ute da, og hvor lenge hjemme?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Men når far er hjemme så trenger han da ikke sykt-barn-dager ettersom han allerede har fri fra jobb?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Pappen er jo hjemme to tredeler av tiden. Skal du bruke både dine og hans dager på den siste tredelen??? Skjønner ikke helt problemet her jeg...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 4 ute og 6 hjemme Dersom han er ute 4 uker og hjemme 6 uker ser jeg virkelig ikke problemet. Om barnet blir syk når far er hjemme, tar han seg selvfølgelig av barnet (alle dagene). Blir barnet sykt når far ikke er hjemme, må du ta deg av barnet. I løpet av et år skulle da (teoretisk sett) far ha vert mer hjemme enn deg.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #9 Skrevet 8. januar 2012 Er dette virkelig et problem, eller er det noe du tror kan bli et problem? Kan nemlig ikke skjønne at det skal bli noe problem, du bruker selvfølgelig ingen av sykt-barn dagene dine når han er hjemme og da skulle du ha plenty de dagene han er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå