Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Multisitat, er vel det du mener Det er der du trykker når du vil ha sitat med i ditt svar Det viser ikke før du lagrer det du skriver
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Multisitat, er vel det du mener Det er der du trykker når du vil ha sitat med i ditt svar Det viser ikke før du lagrer det du skriver Kommer det ikke automatisk sitat når du trykker "svar"? Jeg blir ikke kvitt sitatet jeg, selv om jeg trykker bare på "svar" som jeg har gjort nå.
hysterika Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2012 Nå tester jeg, har trykket multisitat, og så ser vi hva som skjer
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Hvis du trykker multisitat får du flere av svarene over med som innledning til ditt svar, ikke bare den ene rett over deg som du får hvis du trykker "svar". Hvis du ikke vil ha NOE trykker du på SVAR på toppen av tråden.
hysterika Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2012 Den blir grønn, hele multisitatknappen, men det skjer ikke noe mer enn det
hysterika Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2012 Uansett hva jeg gjør, får jeg bare vanlig svar, får aldri med noe sitat. Multisitat, er vel det du mener Det er der du trykker når du vil ha sitat med i ditt svar Det viser ikke før du lagrer det du skriver Kommer det ikke automatisk sitat når du trykker "svar"? Jeg blir ikke kvitt sitatet jeg, selv om jeg trykker bare på "svar" som jeg har gjort nå.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Uansett hva jeg gjør, får jeg bare vanlig svar, får aldri med noe sitat. Multisitat, er vel det du mener Det er der du trykker når du vil ha sitat med i ditt svar Det viser ikke før du lagrer det du skriver Kommer det ikke automatisk sitat når du trykker "svar"? Jeg blir ikke kvitt sitatet jeg, selv om jeg trykker bare på "svar" som jeg har gjort nå. Tester litt her. Knappen blir grønn, men hva mer skjer mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå