Gå til innhold

Hvorfor er dere i forhold når dere mistrives?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her inne som er veldig ulykkelig i forholdet sitt, og har vært det over lang tid.

Har til og med sett noen skrevet at de skulle ønske noen kom på døra og fortalte at mannen var død..

Om dere mistrives så i forholdet.. hvorfor ikke dra? Spesielt om man er likegyldig til at mannen dør eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være økonomiske grunner???

Skrevet

Når man er totalt likegyldig til om mannen dør.. ikke likegyldig en gang, men ønsker mannen død. Da får man vel rett og slett få til en måte og tjene til livets opphold selv da og stikke.

Innen 3 år har man funnet seg noen nye uansett og økonomien sikkert på stell..

Så økonomiske grunner er tynt argument når man ønsker mannen sin død..

Skrevet

Man opplever oppturer og nedturer og det gjelder å kjempe for noe man tror på. Jeg mener at et forhold må jobbes med uansett

Skrevet

Vel, om det er godt så langt at en ønsker mannen død, så tror jeg ikke det er så mye vits å jobbe for det forholdet.

Nå er det stor forskjell på å mistrivs i et forhold, og på det å ønske mannen død. Og de fleste blir vel i forhold pga felles barn. å få barn er den største forpliktelsen en kan ha med et annet menneske. Mye større enn ekteskapet. En må ha et samarbeid med denne personen så lenge barnet eller en selv lever, uavhengig om en har et kjærlighetsforhold eller ikke.

Barn har det best når de vokser opp i et stabilt hjem med em mor og en far. Og de fleste vil vel det aller beste for barna sine. Så da holder en ut.....Og det skulle vel også bare mangle. Selvfølgelig ikke på enhver bekostning, men har en først tatt det valget å lage et barn, så har en etter min mening jammen forpliktet seg til å prøve hardt for å få ting til å fungere.

Skrevet

Til #5: GÅTT sÅ langt..!!!!

Godt er noe en syns smaker godt, og Å gÅ ender i GÅTT.....

FÅr bare helt skjelvesyken av slike skrivefeil.

Og nei, barn har ikke best av Å uansett vokse opp med mor og far i samme hjem.

Skrevet

Nå har jeg aldri ønsket mannen død, men jeg mistrivest av og til i forholdet. Men så trivest jeg veldig godt med ting igjen. Har det sånn på jobben også, til tider svært fornøyd og til tider svært misfornøyd.

Ka ikke dtive å skifte verken jobb eller mann av den grunn :-)

Og med mannen så betemte vi oss jo for at det skulle vare livet ut, så da så. Da blir man :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...