Patetica fåkksi Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Dere som vet alt; Hvis jeg er i besittelse av en trapp som nummer 1 i denne: http://www.nortrapp.no/bilder.html - dvs: tre"hvit" (gul) trapp med noe glatt på seg (lakk antar jeg?) -og jeg pusser den ned, vil den da bli noe a la bilde 17/18, altså betydelig lysere og mer naturlig "look" ??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Trappen kan fint pusses ned, selv om det er en kjempejobb. Men du må overflatebehandle etterpå, eller så ser det jævlig ut etter kort stund. Men puss og mal, da blir den mye bedre. Trapp nummer 1 er noe av det styggeste som finnes, så skjønner deg godt. Det du også kan gjøre er å pusse og male gelenderet, men fikse trinnene med trappefornyere. Det er ferdige trinn som festes over de gamle.Trappen ser da som ny ut. Får dette bl.a. på Byggmakker.
Patetica fåkksi Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2012 Det med trappefornyere høres ut som en god ide - noe jeg bør sjekke ut: takk! Jeg har tanker om å male gelender og slikt, og la selve trinnene være som de er bare uten den jævla gule nittitallslakken. Heller i en lys farge i tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå