Gå til innhold

Så sitter jeg her alene på lørdagen igjen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke kult! Føler meg dødens ensom. Alle er ute å fester og koser seg, og her sitter jeg alene og blomstrer. Forsøkt å ringe flere venninner i dag, alle har planer og ingen som har tid til å leke med meg som er gravid! Er så lei av å sitte her helg etter helg helt mutters alene. Samboeren min jobber i utelivsbransjen så han er på jobb hver fredag natt og lørdag natt. Er det bare jeg som føler meg ensom og forlatt av venner som bare vil feste. Huff jeg skjønner også at det er mye hormoner i sving her. Er bare så kjipt å være deppa hver helg;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen andre gravide du kan bli kjent med der du bor da?

Jeg hadde vaffal likt selskap i helgene da gubben her også er mye borte. men jeg har en unge på 2 år også, og de fleste av vennene mine har også småbarn, så d er det ikke så lett å reise bort på besøk på kveldene. :-D Men du må gjerne komme hit en tur! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du a? Hiver meg i bilen ... neida. Huff er helt sikkert noen andre gravide i nærheten, med et mannfolk som jobber. I ukedagen har jeg som regel noe å finne på, men nå tar det helt kaka. Sikkert hormonene som gjør at jeg blir så deppa og føler at jeg ikke har noen. Er så jævli følelse å føle seg ensom, gravid og kjip! Skulle gjerne vært med ut i kveld, pynta meg litt og følt meg litt fin. men føler det blir helt feil, da magen strutter og byen er full av fulle folk. ææææ klikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Hallingdal ;-D

jeg var ute på puben EN gang i forrige svangerskap.

ALDRI MER! Alle bumpa borti magen min, tok på den osv. Isj.

Og jeg ble nervøs for at noen skulle dytte meg eller noe.

Skikkelig kjipt!

ja, ukadagene går i ett her også, ikke så motivert for å finne på noe heller etter jobb.

men i helgene, og særlig lørdag når man har hatt fri hele dagen... Ai ai. DA er det nitrist å sitte alene foran pc'n om kvelden.

Hvertfall hvis du er som meg... Trøster meg med pottis og brus og blir feeeeeit. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkurat sånn det er. Hallingdal blir litt langt. Jeg er fra tønsberg, så da for jeg fortsette å sitte her å synes synd på meg selv og gråte mine hormonelle tigertårer alene. Huff orker ikke tanken på fulle folk som skal klå på magen, skumpe dytte og søle. Takk for svar. Det varmet å høre at det ikke bare er jeg som føler det sånn. trøster meg med litt pottis jeg også! det hjelper jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pottis hjelper alltid! ;-D

Du får kose deg i kveld, og så satser vi på mindre ensomme elger fremover. ;-D Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pottis hjelper alltid! ;-D

Du får kose deg i kveld, og så satser vi på mindre ensomme elger fremover. ;-D Klem

 

HAHA, helger vertfall! LOL

Selv om jeg ikke unner elger å være alene nå i mørketida heller... ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hvordan du har det. Da jeg var gravid første gang, i 2006 hadde jeg et stort nettverk trodde jeg. Før jeg ble gravid tok jeg masse initativ til fest, cafe, besøk osv. Da jeg ble gravid og etterhvert dårlig form, så passa det "vennene" mine dårlig. Så jeg satt å blomstra alene. Ble ikke bedre etter at babyen ble født heller. Så har skifta ut litt venner kan man si... Det er greit å finne seg venner som er i litt samme livssituasjon som en selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på byen, jeg :-)

 

Meen er kun 17+3 uker, så magen ser ikke så veldig gravid ut enda..

Om noen uker sitter jeg der nok aleine på lørdagskvelden jeg og :-P

(Mannen er musiker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...