Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 gravid var du når du begynte å kjøpe utstyr som vogn, bilstol etc?
Fru.Antonsen Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 Første gangen begynte vi smått etter at vi hadde vært på 3D-UL i uke 27 eller no for det var først da vi forstod hva som var i ferd med å skje Med nr 2 kjøpte vi ikke inn noe for vi hadde jo alt fra nr 1 Og nå som vi venter nr 3 og det er bare 14mnd mellom da de to minste her måtte vi brått ha dobbelt opp m div som dyner, seng + nå venter vi en gutt og har to jenter så noen mindre endringer har vi måtte foreta oss. Men bank i bordet, først i går jeg kjøpte noe til småen selv og det var body og bukse på salg på Lindex Ellers har jeg fått masse klær av venner, sengetøy av svigers, Har en seng på hånda så bare jeg får somlet meg til å hente den er senga klar. Vogner har vi og, 3 stk. Nå har jeg 6 uker igjen til termin, har så lyst på sånn babycrib til småen som kommer men gubben sier han skal lage så jeg er spent på om han rekker det vi får se....
Marit 27 Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Vi er 19 uker på vei med nr en. og har bestillt vogn og bilstol i dag. vi har ikke begynt å kjøpe inn noe annet ennå, men tenkte at det er jo greit og benytte seg av januartilbudene, hvertfall til de dyreste tingene:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2012 #4 Skrevet 8. januar 2012 Begynte vel å handle inn litt og litt klær helt i begynnelsen og så har vi vel handlet mer og mer klær i løpet av ukene som har gått, så her har vi klær på plass frem til ungen er 6 mnd gammel, og så er det jo bare å fortsette med det så er en alltids litt på forskudd =) Kjøpte stellebord i uke 10, bilstol i uke 14, kommode nr 1 i uke 18, seng i uke 22, vogn i uke 26 [som min mor betalte] (som ble lagret frem til uke 30 på BH), vognpose på salg i desember, kommode nr 2 i uke 30, bokhylle i uke 30. Vugge overtok vi i sommer av min fetter, lekegrind + lammeskinnspose + ringslynge fikk jeg rett føre jul, fikk en vippestol, bilstol + base i går (uke 36). Og så har jeg strikket noen lappetøfler + noen tepper til småen igjennom svangerskapet =) Jeg har vært redd for å miste hele svangerskapet pga tidligere MA, men man Må jo ha mange av tingene og det er jo da greit å ta utgiftene litt etter litt så man ikke får ting for 15.000 å handle inn for på en gang. Litt greit å spe litt på utgiftene. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå