Gå til innhold

hvor mange uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

gravid var du når du begynte å kjøpe utstyr som vogn, bilstol etc? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen begynte vi smått etter at vi hadde vært på 3D-UL i uke 27 eller no for det var først da vi forstod hva som var i ferd med å skje :P Med nr 2 kjøpte vi ikke inn noe for vi hadde jo alt fra nr 1 :P Og nå som vi venter nr 3 og det er bare 14mnd mellom da de to minste her måtte vi brått ha dobbelt opp m div som dyner, seng + nå venter vi en gutt og har to jenter så noen mindre endringer har vi måtte foreta oss. Men bank i bordet, først i går jeg kjøpte noe til småen selv og det var body og bukse på salg på Lindex :P Ellers har jeg fått masse klær av venner, sengetøy av svigers, Har en seng på hånda så bare jeg får somlet meg til å hente den er senga klar. Vogner har vi og, 3 stk.

Nå har jeg 6 uker igjen til termin, har så lyst på sånn babycrib til småen som kommer men gubben sier han skal lage så jeg er spent på om han rekker det :P vi får se....

Skrevet

Vi er 19 uker på vei med nr en. og har bestillt vogn og bilstol i dag. vi har ikke begynt å kjøpe inn noe annet ennå, men tenkte at det er jo greit og benytte seg av januartilbudene, hvertfall til de dyreste tingene:)

Skrevet

Begynte vel å handle inn litt og litt klær helt i begynnelsen og så har vi vel handlet mer og mer klær i løpet av ukene som har gått, så her har vi klær på plass frem til ungen er 6 mnd gammel, og så er det jo bare å fortsette med det så er en alltids litt på forskudd =)

Kjøpte stellebord i uke 10, bilstol i uke 14, kommode nr 1 i uke 18, seng i uke 22, vogn i uke 26 [som min mor betalte] (som ble lagret frem til uke 30 på BH), vognpose på salg i desember, kommode nr 2 i uke 30, bokhylle i uke 30.

Vugge overtok vi i sommer av min fetter, lekegrind + lammeskinnspose + ringslynge fikk jeg rett føre jul, fikk en vippestol, bilstol + base i går (uke 36).

Og så har jeg strikket noen lappetøfler + noen tepper til småen igjennom svangerskapet =)

Jeg har vært redd for å miste hele svangerskapet pga tidligere MA, men man Må jo ha mange av tingene og det er jo da greit å ta utgiftene litt etter litt så man ikke får ting for 15.000 å handle inn for på en gang. Litt greit å spe litt på utgiftene.

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...