Gå til innhold

Da kan jeg også flytte inn her!


**venter**

Anbefalte innlegg

Hei hei dere!

Etter en SA (gravid på første forsøk) i okt (6uker på vei), var det endelig to streker igjen. Denne gangen kjenner jeg at hele kroppen er anderledes. Forrige gang hadde jeg mye ubehag og kvalme fra 3 uker, og jeg kjenner det enda ikke (Heldigvis!) Er i dag 4+0, og venter en spire unnfanget på selveste julaften:) Testet positivt i går, etter flere dager med sammentrekninger i magen i flere dager.

 

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere andre, og jeg tenker at jeg vil bruke denne tråden som litt dagbok for å holde orden på alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å høre.

Jeg er 13 + 6

Jeg synes det har blitt enda bedre her på BIM siden de endret forumene.

Mange av de som gav vemmelige svar på innlegg (eller emner som det nå heter, hi, hi), er nå borte. Håper du vil trives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0 testet jeg forresten med digital (bare for gøy) og fikk 2-3 uker. Jeg må innrømme at det gjorde meg litt lettet! Forrige gang hadde jeg 58 dagen etter jeg mistet, jeg har garantert høyrere denne gangen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i går og tok HcG-prøve. Dette pga jeg våknet med magekramper og var sikker på at jeg skulle miste. Har fortsatt en del vondt, men ikke kramper. Svaret i dag viste at i går, ca 26dpo, hadde jeg verdi på 9100 :D Veldig fornøyd med det gitt! Når jeg mistet hadde jeg "hele" 58 dagen etter jeg mistet (6+0), så jeg har tydeligvis kommet over "problemområdet" som var forrige gang. Jeg er så glad:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta ny test på mandag for å se økningen:) Jeg er fortsatt klar over at jeg kan ha hatt en MA pga krampene, men, enn så lenge ser det bra ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre blodprøve viste 35 000. Det var ca en dobling per tredje dag, men ikke unormalt etter uke seks. Jeg har siste uken vært hjemme pga kvalme, og har i dag begynt å spy. æsj...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på tdlig ultralyd, og der banket det et hjerte:) 7+0 mente hun. Jeg vet ikke hva som er vanlig på hjerterytme, men hun målte den til 138. Føler jeg nå kan senke skuldrene litt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...