❤snupp(e)❤ Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 I dag skulle meg og sambo ut å kjøpe vogn, jeg hadde gledet meg lenge til denne dagen. Men slik ble det ikke! Da jeg sto opp merket jeg at magen var litt rar, og da jeg var ferdig på badet måtte jeg legge meg ned i sengen og hadde da altså sååå vondt, skikkelige kramper og jeg klarte ikke bevege meg! Sambo ble så redd så han ringte legevakten, krampene avtok mens han hadde de i tlf så jeg fikk pratet og fortalt, og hun ba meg komme dersom det bare fortsatte.. Men det roet seg, men jeg har vært "øm" i magen i hele dag. Lillegutt sparker og jeg merker han hele tiden, men nå som det blir kvelden begynte jeg å bli litt nervøs, tenk om det starter igjen i natt.. Hva hadde dere gjort? Dratt for å sjekke eller bare glemt hele greia?
❤snupp(e)❤ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2012 Jeg er forresten 29 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Har det gitt seg da? Selv har jeg mye, vonde kynnere. Men føden vil gjerne sjekke meg ofte, for å se om livmorhals er påvirket. (de sier det kan være vanskelig å skille så tidlig imellom rier og kynnere) Hitill har det ikke vært forandring, altså bare smertefulle kynnere som kommer rgm i noen timer av gangen... Men om dette er helt nytt for deg, og det fortsetter, så ville jeg tatt en tlf til fødeavdelingen å hørt med de -Det kan jo hende at de ønsker deg inn for en sjekk, men uansett så vil det kanskje både berolige deg og din samboer..?! ...er forresten 28uker..
❤snupp(e)❤ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2012 Har det gitt seg da? Selv har jeg mye, vonde kynnere. Men føden vil gjerne sjekke meg ofte, for å se om livmorhals er påvirket. (de sier det kan være vanskelig å skille så tidlig imellom rier og kynnere) Hitill har det ikke vært forandring, altså bare smertefulle kynnere som kommer rgm i noen timer av gangen... Men om dette er helt nytt for deg, og det fortsetter, så ville jeg tatt en tlf til fødeavdelingen å hørt med de -Det kan jo hende at de ønsker deg inn for en sjekk, men uansett så vil det kanskje både berolige deg og din samboer..?! ...er forresten 28uker.. Ja, det har gitt seg, men jeg ble så redd så kroppen har helt sikkert ikke roet seg helt enda. Matlysten har heller ikke vært så god etter idag morges, så jeg får spise litt, så får jeg se hva jeg gjør. Dette er første gang jeg opplever smerter under svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Spis og slapp litt av Hvis det har roet seg, så er jo det et godt tegn da! Evt kynnere kan kjennes forskjellig ifra person til person,men jeg legger ved en link til deg ifra en veldig troverdig side God bedring videre! http://nhi.no/gravid...elen-29619.html #3
❤snupp(e)❤ Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2012 Spis og slapp litt av Hvis det har roet seg, så er jo det et godt tegn da! Evt kynnere kan kjennes forskjellig ifra person til person,men jeg legger ved en link til deg ifra en veldig troverdig side God bedring videre! http://nhi.no/gravid...elen-29619.html #3 Tuuusen takk Man blir så usikker på egne avgjørelser når man er i en slik situasjon, og sambo blir helt på tuppa når slike ting skjer, så han begynte å vaske stuen mens jeg lå på soverommet han.. Hehe, stakkars Men da skal jeg spise, kose meg med spark og slappe av Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå