Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger tur til kanariøyene i april. Noen som kan anbefale sted og hotell? Vi har med sønn på ett år så viktig med barnebasseng men ikke viktig med bamseklubb el. Gjerne med all inclusive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi planlegger tur til kanariøyene i april. Noen som kan anbefale sted og hotell? Vi har med sønn på ett år så viktig med barnebasseng men ikke viktig med bamseklubb el. Gjerne med all inclusive.

Det kommer jo litt an på hva du er ute etter da:)

Vi har for ikke så lenge siden hatt en uke på hotel Elba sara på fuerteventura. God mat i mengder(all inclusive om du velger det), flott bassengområde og fin strand, rent og pent og utrolig hyggelig personale. Ikke så mye å finne på rett utenfor hotellet, men går du i ett kvarters tid så er du i sentrum av Cala Bona (rolig turistby). Du kan ta buss (20 min)inn til Poerto Rossario som er "hovestaden" på Fuerteventura. Koselig by med ok shopping muligheter og gode cafeer.

- er at det blåser veldig der da, men litt deilig også med vind i håret i varmen:)

Skrevet

Jeg anbefaler Sunwing Resort Fanabe på Tenerife!

Skrevet
Det kommer jo litt an på hva du er ute etter da:) Vi har for ikke så lenge siden hatt en uke på hotel Elba sara på fuerteventura. God mat i mengder(all inclusive om du velger det), flott bassengområde og fin strand, rent og pent og utrolig hyggelig personale. Ikke så mye å finne på rett utenfor hotellet, men går du i ett kvarters tid så er du i sentrum av Cala Bona (rolig turistby). Du kan ta buss (20 min)inn til Poerto Rossario som er "hovestaden" på Fuerteventura. Koselig by med ok shopping muligheter og gode cafeer. - er at det blåser veldig der da, men litt deilig også med vind i håret i varmen:)

jeg skrev Cala Bona...men mente Caleta de fueste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...