-mtp- Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Noen som vil dele noen tips om hva som fungerte for dere? Her har begge mine 2 små fått det, men elstamann klør konstant stakkeren... Vi har hvit vask og avene spray som vi bruker ellers bader/dysjer vi iallefall 1 gang om dagen siden det lindrer... Men elste klør som sagt og vi må straye og ta krem på hver 2 time selv om natten siden hun våkner... Noen som har noe tips om hva annet som kan hjelpe eller lindre litt bedre?
snart3barnsmor:) Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Vi synes aderma spray funket best. Mulig det er den samme som dere har...? Måtte spraye heeele tiden nonstop nesten i to-tre døgn, men så var det heldigvis over for vår del... Lykke til:)
Fru.Antonsen Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 Noen som vil dele noen tips om hva som fungerte for dere? Her har begge mine 2 små fått det, men elstamann klør konstant stakkeren... Vi har hvit vask og avene spray som vi bruker ellers bader/dysjer vi iallefall 1 gang om dagen siden det lindrer... Men elste klør som sagt og vi må straye og ta krem på hver 2 time selv om natten siden hun våkner... Noen som har noe tips om hva annet som kan hjelpe eller lindre litt bedre? Har du badekar så la dem bade, det lindrer kløen og hindrer flere prikker hvertfall. Har nettopp vært to runder her i huset og så skulle du mot formodning trenge mer hvitvask har jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå