Gå til innhold

Bekkenløsning; kjenne det i rompa?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt litt med bekkenet i sv.skapet, vil ikke si jeg har den typen som er en diagnose, men bare litt mer enn vanlig løsning med smerter. Innimellom har det vært ille, men da gjerne fordi jeg har løpt med toåringen på fotballbane eller gått på glatta. Det har alltid blitt bedre. Men i dag har jeg så innmari vondt i rumpa, altså rettig slett innover i rumpehullet, liksom, og litt rundt åpningen mot skjeden. Jeg har en hemorride pluss arr etter forrige fødsel der, men det kjennes ikke ut som det er den nå.. Innmari pinlig å legge ut om til andre enn mannen (forsåvidt ikke hans yndlingstema :), og til legen om jeg må.. Har noen opplevd bekkensmerter på denne måten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner det veldig godt i rumpa jeg også. Noen ganger er det akkurat som om hele rumpa dovner bort eller som om jeg nesten har brukket halebeinet. Dovner i tillegg bort nedover lårene.

Og enkelte ganger er det akkurat som om jeg må på do eller at ungen presser seg ut den ene eller andre åpningen der nede;)

I tillegg til vondt i bekkenet, korsryggen og hoftene.... herregud, bekkenløsning er noe herk!

Skrevet

I rumpa her også... Ikke akkurat i anus, men ene rumpeballen... Herregud! helt stiv og skikkelig "tannverk" i ræva.

Hadde bekkenlåsning forrige gang, og jeg er verre nå enn på denne tida i forrige svangerskap. herlig.

Da også satt det i rumpa og ene foten. den kunne låse seg totalt, så sto jeg der på Rem da, med ene foten i været. Kunne ikke sette den ned... Hipp hurra, jeg er gravid igjen! ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...