Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Tenkte vi skulle kose oss med noe godt i morgen med barna, ikke bare ha vanlige kjedelig søndagsmiddag som det ofte blir her.. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Vi liker veldig godt å spise ovnabakt laks, det er skikkelig søndagsmiddag for oss;) Ellers står det ofte på menyen vår; * viltsnadder, elgkjøtt, paprika, sopp og løk med blomkålpuree og salat. * koteletter stekt i ovn, med ovnsstekte poteter og brokkoli/blomkål/gulerøtter *sausekjøtt (det er det aller beste jeg vet!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå