Lunapuna1985 Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har en 5 mnd baby som de siste 4 dagene har sovet ekstremt dårlig, hatt mindre matlyst og som gråter mye. Fra i går til i dag har det vært helt ekstremt. Jeg kjenner meg helt utslitt. På nyttårsaften kunne jeg kjenne og se at den første tanna kom, og jeg har tenkt at dette sikkert er årsaken. Han pleier jo ikke å være slik. Men er det virkelig normalt at det skal holde på så lenge? Tanna har enda ikke kommet helt opp, men man ser og kjenner den godt. Har tatt tempen på han flere ganger, og den er ofte oppe i 37,5 , men ikke høyere enn dette. Han virker frisk og fin ellers. Han gråter så fort man legger han fra seg, og til slutt blir han jo så sliten at han sovner. Har vurdert å ringe lege, men han virker som sagt ikke syk.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Jeg håper du får noen råd, for gutten min oppfører seg på samme måte... Jeg vet det ikke er tenner på gang her, for han har alt fått opp to. Slitsomt når man ikke vet hva man skal gjøre! Mannen min reiser bort for et par uker nå, og det gleder jeg meg ikke til siden babyen ikke kan legges ned i det hele tatt uten å gråte... Håper noen har en bra oppskrift til oss! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå