Gå til innhold

Hva lager vi til lørdagskos i kveld da?

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Blir meg og mine tenåringsbarn. De har lyst på noe godt, men vet ikke hva :) og det vet ikke jeg heller...

Er lei av å lage det samme, trenger ny inspirasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårruller

Gyros

Scampi med risnudler og sweet chili

Thai-suppe

Indisk curry med nan-brød

Det var noen av min helge-favoritter:)

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaga pizzaboller og salat. Ikke så spennende,men ungene fikk bestemme.

Skrevet

Vi skal ha wok med svinekjøtt og ris.mmmmmm............

Skrevet

Vårruller

Gyros

Scampi med risnudler og sweet chili

Thai-suppe

Indisk curry med nan-brød

Det var noen av min helge-favoritter:)

Her var det mye som så godt ut. Har du oppskrifter?

Hva er thai-suppe? Er glad i thailandsk mat, men har ikke smakt sånn suppe. Gyros er vel omtrent som kebab, eller hva?

Skrevet

Kanskje litt sent nå, men i ovnen her står hjemmelaget nachos. Mannens desiderte favoritt. Og det er JUMMY også :-)

Nachochips, karbonadedeig, mais, purre, hvitløk, salsasaus, rødløk. Nachochips legges flatt i bunn og på sidene i en ildfast form, så blander jeg alt det andre i en salig røre med litt knuste nachochips i. Drysser litt ost på toppen og VOILA!

Salat kan brukes til, eller loff e.l. Her bruker vi salat og mager kesam. Og spiser til vi spyr.....hehe neida. Men det er ordentlig nydelig i alle fall!!

God helg!

Skrevet
Vårruller Gyros Scampi med risnudler og sweet chili Thai-suppe Indisk curry med nan-brød Det var noen av min helge-favoritter:)
Her var det mye som så godt ut. Har du oppskrifter? Hva er thai-suppe? Er glad i thailandsk mat, men har ikke smakt sånn suppe. Gyros er vel omtrent som kebab, eller hva?

Beklager. Har ikke kikket inn igjen.

Slik suppe liker jeg:

http://www.klikk.no/...ticle654570.ece

Gyros lager jeg med kylling og gyroskrydder. Rødløk oppå. Dander kjøtte på pitabrød stekt på plate i litt smør. Ha gresk salat, fetaost og tzatsiki ved siden av. Evnt. litt ovnsbakte poteter.

Skrevet

Her ble det kyllingfajitas. Jammi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...